Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik ELRING do Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik METALCAUCHO Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) METALCAUCHO
Silnik CORTECO Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) CORTECO
Silnik GATES Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) GATES
Silnik MAGNETI MARELLI Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) MAGNETI MARELLI
Silnik AJUSA Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) AJUSA
Silnik BOSCH Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) BOSCH
Silnik ELRING Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) ELRING
Silnik ERA Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) ERA
Silnik FRAM Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) FRAM
Silnik HART Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) HART
Silnik AIRTEX Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) AIRTEX
Silnik AKRON-MALÒ Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) ALCO FILTER
Silnik BGA Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) BGA
Silnik CHAMPION Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) CLEAN FILTERS
Silnik COFLE Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) COFLE
Silnik COMLINE Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) CONTINENTAL CTAM
Silnik CONTINENTAL Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) DAYCO
Silnik DELPHI Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) DELPHI
Silnik DT SPARE PARTS Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) DT SPARE PARTS
Silnik ELWIS ROYAL Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) ELWIS ROYAL
Silnik EUROREPAR Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) EUROREPAR
Silnik FAE Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) FAE
Silnik FAST Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) FAST
Silnik FILTRON Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) FILTRON
Silnik FLENNOR Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) FLENNOR
Silnik FRIGAIR Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) FRIGAIR
Silnik GLASER Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) GLASER
Silnik GOETZE Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) GOETZE
Silnik HC-CARGO Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) HC-CARGO
Silnik HENGST FILTER Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) HUTCHINSON
Silnik INA Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) INA
Silnik IPSA Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) IPSA
Silnik JP GROUP Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) JP GROUP
Silnik KAMOKA Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) KAMOKA
Silnik KAWE Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) KAWE
Silnik KING Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) KING
Silnik KNECHT Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) KOLBENSCHMIDT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik LUCAS Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) LUCAS
Silnik MAHLE Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) MANN-FILTER
Silnik MAPCO Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) MEAT & DORIA
Silnik METZGER Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) METZGER
Silnik MISFAT Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) MULLER FILTER
Silnik NPS Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) NPS
Silnik OPTIBELT Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) OPTIBELT
Silnik PAYEN Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) PAYEN
Silnik PURFLUX Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) PURFLUX
Silnik PZL FILTERS Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) PZL FILTERS
Silnik QUINTON HAZELL Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) ROULUNDS RUBBER
Silnik SCT - MANNOL Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) SCT - MANNOL
Silnik SEIM Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) SEIM
Silnik SIDAT Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) SIDAT
Silnik SNR Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) SNR
Silnik SOFIMA Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) SOFIMA
Silnik TRICLO Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) TRICLO
Silnik TRISCAN Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) TRISCAN
Silnik UFI Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) UFI
Silnik VALEO Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) VALEO
Silnik VEMO Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) VEMO
Silnik VEYANCE Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) VEYANCE
Silnik WIX FILTERS Citroën CX I (MA) 2400 sedan 120KM, 88kW, benzyna (1980.05 - 1982.05) WIX FILTERS
Producent:ELRING

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELRING
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
586.676
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
586.676
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  48
Średnica zewnętrzna [mm]:  65
Wysokość [mm]:  10
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:  A/BS
Rodzaj gwintu:  Gwint prawoskrętny
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa:  Z uszczelką wargową przeciwpyłową
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 78,00 zł
28,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
294.098
dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
294.098
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  95
Średnica zewnętrzna [mm]:  112
Wysokość [mm]:  12,5
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:  AW
Rodzaj gwintu:  Gwint lewoskrętny
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)/ACM (poliakryl-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa:  Bez uszczelki przeciwpyłowej
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 179,00 zł
87,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
ELRING
4.0 (4 ocen)
Kod produktu:
380.040
niedostępny
4.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
380.040
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 198,00 zł
101,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze