Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik INA do Citroën DS Break 21 Kombi 106KM, 78kW, benzyna (1972.09 - 1975.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik GATES Citroën DS Break 21 Kombi 106KM, 78kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) GATES
Silnik PURFLUX Citroën DS Break 21 Kombi 106KM, 78kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) PURFLUX
Silnik BOSCH Citroën DS Break 21 Kombi 106KM, 78kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) BOSCH
Silnik CHAMPION Citroën DS Break 21 Kombi 106KM, 78kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) CHAMPION
Silnik FEBI BILSTEIN Citroën DS Break 21 Kombi 106KM, 78kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) FEBI BILSTEIN
Silnik FLENNOR Citroën DS Break 21 Kombi 106KM, 78kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) FLENNOR
Silnik GLYCO Citroën DS Break 21 Kombi 106KM, 78kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) GLYCO
Silnik HART Citroën DS Break 21 Kombi 106KM, 78kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) HART
Silnik HC-CARGO Citroën DS Break 21 Kombi 106KM, 78kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) HC-CARGO
Silnik HOFFER Citroën DS Break 21 Kombi 106KM, 78kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) HOFFER
Silnik INA Citroën DS Break 21 Kombi 106KM, 78kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) INA
Silnik JP GROUP Citroën DS Break 21 Kombi 106KM, 78kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) JP GROUP
Silnik KNECHT Citroën DS Break 21 Kombi 106KM, 78kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) KNECHT
Silnik LIQUI MOLY Citroën DS Break 21 Kombi 106KM, 78kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) LIQUI MOLY
Silnik MAHLE Citroën DS Break 21 Kombi 106KM, 78kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) MAHLE
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Citroën DS Break 21 Kombi 106KM, 78kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Citroën DS Break 21 Kombi 106KM, 78kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) MEAT & DORIA
Silnik MISFAT Citroën DS Break 21 Kombi 106KM, 78kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) MISFAT
Silnik NPS Citroën DS Break 21 Kombi 106KM, 78kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) NPS
Silnik QUINTON HAZELL Citroën DS Break 21 Kombi 106KM, 78kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Citroën DS Break 21 Kombi 106KM, 78kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) RUVILLE
Silnik SWAG Citroën DS Break 21 Kombi 106KM, 78kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) SWAG
Silnik TRISCAN Citroën DS Break 21 Kombi 106KM, 78kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) TRISCAN
Silnik UFI Citroën DS Break 21 Kombi 106KM, 78kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) UFI
Silnik VALEO Citroën DS Break 21 Kombi 106KM, 78kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) VALEO
Silnik VEYANCE Citroën DS Break 21 Kombi 106KM, 78kW, benzyna (1972.09 - 1975.07) VEYANCE
Producent:INA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
INA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
553 0086 10
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
INA
Kod:
553 0086 10
Jednostka:
szt
Wykonanie łańcucha:  Duplex
Ilość ogniw łańcucha:  70
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 288,00 zł
147,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze