Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CORTECO do Citroën DS kabriolet 21 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1968.04 - 1969.03)

Silnik CORTECO Citroën DS kabriolet 21 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1968.04 - 1969.03) CORTECO
Silnik GATES Citroën DS kabriolet 21 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1968.04 - 1969.03) GATES
Silnik PURFLUX Citroën DS kabriolet 21 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1968.04 - 1969.03) PURFLUX
Silnik AKRON-MALÒ Citroën DS kabriolet 21 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1968.04 - 1969.03) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Citroën DS kabriolet 21 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1968.04 - 1969.03) ALCO FILTER
Silnik BGA Citroën DS kabriolet 21 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1968.04 - 1969.03) BGA
Silnik BOSCH Citroën DS kabriolet 21 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1968.04 - 1969.03) BOSCH
Silnik CHAMPION Citroën DS kabriolet 21 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1968.04 - 1969.03) CHAMPION
Silnik DT SPARE PARTS Citroën DS kabriolet 21 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1968.04 - 1969.03) DT SPARE PARTS
Silnik ELRING Citroën DS kabriolet 21 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1968.04 - 1969.03) ELRING
Silnik FLENNOR Citroën DS kabriolet 21 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1968.04 - 1969.03) FLENNOR
Silnik GLYCO Citroën DS kabriolet 21 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1968.04 - 1969.03) GLYCO
Silnik HART Citroën DS kabriolet 21 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1968.04 - 1969.03) HART
Silnik HC-CARGO Citroën DS kabriolet 21 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1968.04 - 1969.03) HC-CARGO
Silnik INA Citroën DS kabriolet 21 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1968.04 - 1969.03) INA
Silnik JP GROUP Citroën DS kabriolet 21 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1968.04 - 1969.03) JP GROUP
Silnik KNECHT Citroën DS kabriolet 21 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1968.04 - 1969.03) KNECHT
Silnik LIQUI MOLY Citroën DS kabriolet 21 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1968.04 - 1969.03) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Citroën DS kabriolet 21 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1968.04 - 1969.03) LUCAS
Silnik MAHLE Citroën DS kabriolet 21 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1968.04 - 1969.03) MAHLE
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Citroën DS kabriolet 21 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1968.04 - 1969.03) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MISFAT Citroën DS kabriolet 21 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1968.04 - 1969.03) MISFAT
Silnik NPS Citroën DS kabriolet 21 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1968.04 - 1969.03) NPS
Silnik OEM Citroën DS kabriolet 21 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1968.04 - 1969.03) OEM
Silnik RUVILLE Citroën DS kabriolet 21 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1968.04 - 1969.03) RUVILLE
Silnik TRISCAN Citroën DS kabriolet 21 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1968.04 - 1969.03) TRISCAN
Silnik UFI Citroën DS kabriolet 21 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1968.04 - 1969.03) UFI
Silnik VALEO Citroën DS kabriolet 21 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1968.04 - 1969.03) VALEO
Silnik VEYANCE Citroën DS kabriolet 21 kabriolet 100KM, 74kW, benzyna (1968.04 - 1969.03) VEYANCE
Producent:CORTECO

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CORTECO
4.5 (2 ocen)
Kod produktu:
12010674B
dostępny
4.5 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CORTECO
Kod:
12010674B
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Od strony czołowej
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  30
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  42
Wysokość 1 [mm]:  7
Materiał:  ACM (poliakryl-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa:  Z uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintu:  Gwint prawoskrętny
Dla numeru OE:  40004240
Do 100 dni na zwrot
7,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CORTECO
4.5 (2 ocen)
Kod produktu:
12000519B
dostępny
4.5 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CORTECO
Kod:
12000519B
Jednostka:
szt
Materiał:  NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  48
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  65
Wysokość 1 [mm]:  10
Ochrona przeciwpyłowa:  Z uszczelką wargową przeciwpyłową
Do 100 dni na zwrot
56,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CORTECO
4.5 (2 ocen)
Kod produktu:
12013860B
dostępny
4.5 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CORTECO
Kod:
12013860B
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oprawa skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  78
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  100
Wysokość 1 [mm]:  10
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj gwintu:  Gwint lewoskrętny
Ochrona przeciwpyłowa:  Z uszczelką wargową przeciwpyłową
Dla numeru OE:  7910004826
Dla numeru OE:  7910008483
Dla numeru OE:  51414
Do 100 dni na zwrot
56,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze