Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik UFI do Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik CORTECO Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) CORTECO
Silnik ERA Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) ERA
Silnik INA Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) INA
Silnik MEAT & DORIA Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) MEAT & DORIA
Silnik PIERBURG Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) PIERBURG
Silnik AIRTEX Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) AIRTEX
Silnik AJUSA Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) AJUSA
Silnik ALCO FILTER Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) ALCO FILTER
Silnik AUTLOG Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) AUTLOG
Silnik BGA Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) BGA
Silnik BOSCH Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) BOSCH
Silnik CHAMPION Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) CLEAN FILTERS
Silnik CONTINENTAL CTAM Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) CONTINENTAL CTAM
Silnik DAYCO Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) DAYCO
Silnik DELPHI Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) DENCKERMANN
Silnik ENERGY Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) ENERGY
Silnik ESEN SKV Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) ESEN SKV
Silnik EUROREPAR Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) FAI AUTOPARTS
Silnik FILTRON Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) FILTRON
Silnik FLENNOR Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) FLENNOR
Silnik GATES Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) GATES
Silnik GLASER Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) GOETZE
Silnik HART Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) HART
Silnik HC-CARGO Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) HC-CARGO
Silnik HELLA Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) HELLA
Silnik HENGST FILTER Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HOFFER Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) IJS GROUP
Silnik IPD Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) IPD
Silnik IPSA Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) IPSA
Silnik KAMOKA Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) KAMOKA
Silnik KAWE Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) KAWE
Silnik KNECHT Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) KNECHT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik LUCAS Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) MANN-FILTER
Silnik MAPCO Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) MAXGEAR
Silnik MISFAT Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) MISFAT
Silnik OEM Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) OEM
Silnik OPTIBELT Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) OPTIMAL
Silnik PAYEN Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) PAYEN
Silnik PZL FILTERS Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) PZL FILTERS
Silnik QUINTON HAZELL Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) RUVILLE
Silnik SCT - MANNOL Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) SCT - MANNOL
Silnik SEIM Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) SEIM
Silnik SIDAT Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) SIDAT
Silnik SKF Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) SKF
Silnik SNR Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) SNR
Silnik SOFIMA Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) SOFIMA
Silnik TRICLO Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) TRICLO
Silnik TRISCAN Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) UFI
Silnik VALEO Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) VALEO
Silnik VEMA Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) VEMA
Silnik VEMO Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) VEMO
Silnik VEYANCE Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) VEYANCE
Silnik WIX FILTERS Citroën GS Break 1.1 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1977.09 - 1980.06) WIX FILTERS
Producent:UFI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
UFI
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
23.129.01
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
UFI
Kod:
23.129.01
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  92
Wymiar gwintu:  M 18 X 1,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  76
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  78
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  71
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  61
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  1,2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 81,00 zł
29,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze