Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik DT SPARE PARTS do Citroën ID Break 20 F Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1969.02 - 1972.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik CORTECO Citroën ID Break 20 F Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1969.02 - 1972.10) CORTECO
Silnik GATES Citroën ID Break 20 F Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1969.02 - 1972.10) GATES
Silnik PURFLUX Citroën ID Break 20 F Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1969.02 - 1972.10) PURFLUX
Silnik AKRON-MALÒ Citroën ID Break 20 F Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1969.02 - 1972.10) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Citroën ID Break 20 F Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1969.02 - 1972.10) ALCO FILTER
Silnik BGA Citroën ID Break 20 F Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1969.02 - 1972.10) BGA
Silnik CHAMPION Citroën ID Break 20 F Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1969.02 - 1972.10) CHAMPION
Silnik DT SPARE PARTS Citroën ID Break 20 F Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1969.02 - 1972.10) DT SPARE PARTS
Silnik ELRING Citroën ID Break 20 F Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1969.02 - 1972.10) ELRING
Silnik EUROL Citroën ID Break 20 F Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1969.02 - 1972.10) EUROL
Silnik FLENNOR Citroën ID Break 20 F Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1969.02 - 1972.10) FLENNOR
Silnik HART Citroën ID Break 20 F Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1969.02 - 1972.10) HART
Silnik JP GROUP Citroën ID Break 20 F Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1969.02 - 1972.10) JP GROUP
Silnik KAMOKA Citroën ID Break 20 F Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1969.02 - 1972.10) KAMOKA
Silnik KNECHT Citroën ID Break 20 F Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1969.02 - 1972.10) KNECHT
Silnik LUCAS Citroën ID Break 20 F Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1969.02 - 1972.10) LUCAS
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Citroën ID Break 20 F Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1969.02 - 1972.10) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MISFAT Citroën ID Break 20 F Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1969.02 - 1972.10) MISFAT
Silnik NPS Citroën ID Break 20 F Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1969.02 - 1972.10) NPS
Silnik OEM Citroën ID Break 20 F Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1969.02 - 1972.10) OEM
Silnik QUINTON HAZELL Citroën ID Break 20 F Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1969.02 - 1972.10) QUINTON HAZELL
Silnik TRISCAN Citroën ID Break 20 F Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1969.02 - 1972.10) TRISCAN
Silnik UFI Citroën ID Break 20 F Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1969.02 - 1972.10) UFI
Silnik VALEO Citroën ID Break 20 F Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1969.02 - 1972.10) VALEO
Producent:DT SPARE PARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DT SPARE PARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
6.45179
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DT SPARE PARTS
Kod:
6.45179
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oprawa skrzyni biegów
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Masa [g]:  49
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Średnica wewnętrzna [mm]:  78
Średnica zewnętrzna [mm]:  100
Wysokość [mm]:  10
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 198,00 zł
101,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze