Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik COOPERSFIAAM do Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07)

Silnik ELRING Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) ELRING
Silnik FILTRON Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) FILTRON
Silnik AJUSA Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) AJUSA
Silnik EUROREPAR Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) EUROREPAR
Silnik FA1 Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) FA1
Silnik FEBI BILSTEIN Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) FEBI BILSTEIN
Silnik PZL FILTERS Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) PZL FILTERS
Silnik METALCAUCHO Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) METALCAUCHO
Silnik BOSCH Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) BOSCH
Silnik CHAMPION Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) CHAMPION
Silnik GATES Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) GATES
Silnik MANN-FILTER Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) MANN-FILTER
Silnik MAXGEAR Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) MAXGEAR
Silnik HART Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) HART
Silnik MAGNETI MARELLI Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) MAGNETI MARELLI
Silnik KOLBENSCHMIDT Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) KOLBENSCHMIDT
Silnik SWAG Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) SWAG
Silnik AKRON-MALÒ Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) AKRON-MALÒ
Silnik BGA Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) BGA
Silnik BLUE PRINT Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) BORG & BECK
Silnik BREMI Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) BREMI
Silnik BTA Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) BTA
Silnik CAFFARO Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) CAFFARO
Silnik CASTROL Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) CASTROL
Silnik COMLINE Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) COOPERSFIAAM
Silnik DJ PARTS Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) DJ PARTS
Silnik ENERGY Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) ENERGY
Silnik EUROL Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) EUROL
Silnik FAE Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) FAE
Silnik FAST Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) FAST
Silnik FEBEST Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) FEBEST
Silnik FORTUNE LINE Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) FORTUNE LINE
Silnik FRAM Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) FRAM
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik IJS GROUP Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) IJS GROUP
Silnik INA Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) INA
Silnik IPARTS Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) IPARTS
Silnik IPD Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) IPD
Silnik KAMOKA Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) KAVO PARTS
Silnik KAWE Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) KAWE
Silnik KNECHT Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) KNECHT
Silnik LUCAS Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) LUCAS
Silnik MAHLE Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) MAHLE
Silnik METZGER Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) METZGER
Silnik MOTUL Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) MOTUL
Silnik NPS Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) NPS
Silnik NTY Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) NTY
Silnik OEM Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) OEM
Silnik OPTIBELT Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) OPTIBELT
Silnik OPTIMA Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PURFLUX Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) PURFLUX
Silnik PURRO Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) RAVENOL
Silnik RUVILLE Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) RUVILLE
Silnik SEIM Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) SEIM
Silnik SNR Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) SNR
Silnik SOFIMA Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) SOFIMA
Silnik TRISCAN Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) TRISCAN
Silnik UFI Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) UFI
Silnik VAICO Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) VAICO
Silnik VALVOLINE Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) VALVOLINE
Silnik VEMO Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) VEMO
Silnik WIX FILTERS Citroën XM Break (Y3) 3.0 Pullman Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1989.05 - 1994.07) WIX FILTERS
Producent:COOPERSFIAAM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
COOPERSFIAAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PA7112
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
COOPERSFIAAM
Kod:
PA7112
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  346
Szerokość [mm]:  177
Wysokość [mm]:  51
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze