Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik DYS do Dodge CHALLENGER coupe 6.2 SRT Hellcat coupe 717KM, 527kW, benzyna (2014.09 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Dodge CHALLENGER coupe 6.2 SRT Hellcat coupe 717KM, 527kW, benzyna (2014.09 - obecnie) ELRING
Silnik INA Dodge CHALLENGER coupe 6.2 SRT Hellcat coupe 717KM, 527kW, benzyna (2014.09 - obecnie) INA
Silnik FA1 Dodge CHALLENGER coupe 6.2 SRT Hellcat coupe 717KM, 527kW, benzyna (2014.09 - obecnie) FA1
Silnik VAICO Dodge CHALLENGER coupe 6.2 SRT Hellcat coupe 717KM, 527kW, benzyna (2014.09 - obecnie) VAICO
Silnik GATES Dodge CHALLENGER coupe 6.2 SRT Hellcat coupe 717KM, 527kW, benzyna (2014.09 - obecnie) GATES
Silnik AJUSA Dodge CHALLENGER coupe 6.2 SRT Hellcat coupe 717KM, 527kW, benzyna (2014.09 - obecnie) AJUSA
Silnik K&N FILTERS Dodge CHALLENGER coupe 6.2 SRT Hellcat coupe 717KM, 527kW, benzyna (2014.09 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik MAXGEAR Dodge CHALLENGER coupe 6.2 SRT Hellcat coupe 717KM, 527kW, benzyna (2014.09 - obecnie) MAXGEAR
Silnik COOPERSFIAAM Dodge CHALLENGER coupe 6.2 SRT Hellcat coupe 717KM, 527kW, benzyna (2014.09 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Dodge CHALLENGER coupe 6.2 SRT Hellcat coupe 717KM, 527kW, benzyna (2014.09 - obecnie) DAYCO
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Dodge CHALLENGER coupe 6.2 SRT Hellcat coupe 717KM, 527kW, benzyna (2014.09 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DYS Dodge CHALLENGER coupe 6.2 SRT Hellcat coupe 717KM, 527kW, benzyna (2014.09 - obecnie) DYS
Silnik FAST Dodge CHALLENGER coupe 6.2 SRT Hellcat coupe 717KM, 527kW, benzyna (2014.09 - obecnie) FAST
Silnik FRAM Dodge CHALLENGER coupe 6.2 SRT Hellcat coupe 717KM, 527kW, benzyna (2014.09 - obecnie) FRAM
Silnik HART Dodge CHALLENGER coupe 6.2 SRT Hellcat coupe 717KM, 527kW, benzyna (2014.09 - obecnie) HART
Silnik HELLA Dodge CHALLENGER coupe 6.2 SRT Hellcat coupe 717KM, 527kW, benzyna (2014.09 - obecnie) HELLA
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Dodge CHALLENGER coupe 6.2 SRT Hellcat coupe 717KM, 527kW, benzyna (2014.09 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik IPD Dodge CHALLENGER coupe 6.2 SRT Hellcat coupe 717KM, 527kW, benzyna (2014.09 - obecnie) IPD
Silnik LUCAS Dodge CHALLENGER coupe 6.2 SRT Hellcat coupe 717KM, 527kW, benzyna (2014.09 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Dodge CHALLENGER coupe 6.2 SRT Hellcat coupe 717KM, 527kW, benzyna (2014.09 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik NTY Dodge CHALLENGER coupe 6.2 SRT Hellcat coupe 717KM, 527kW, benzyna (2014.09 - obecnie) NTY
Silnik PAYEN Dodge CHALLENGER coupe 6.2 SRT Hellcat coupe 717KM, 527kW, benzyna (2014.09 - obecnie) PAYEN
Silnik PURFLUX Dodge CHALLENGER coupe 6.2 SRT Hellcat coupe 717KM, 527kW, benzyna (2014.09 - obecnie) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Dodge CHALLENGER coupe 6.2 SRT Hellcat coupe 717KM, 527kW, benzyna (2014.09 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Dodge CHALLENGER coupe 6.2 SRT Hellcat coupe 717KM, 527kW, benzyna (2014.09 - obecnie) RUVILLE
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Dodge CHALLENGER coupe 6.2 SRT Hellcat coupe 717KM, 527kW, benzyna (2014.09 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik TRISCAN Dodge CHALLENGER coupe 6.2 SRT Hellcat coupe 717KM, 527kW, benzyna (2014.09 - obecnie) TRISCAN
Producent:DYS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DYS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
71-03746
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DYS
Kod:
71-03746
Rodzaj mocowania:  Łożysko gumowo-metalowe
Ciężar [kg]:  1,365061
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze