Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik HART do Dodge DURANGO (HB) 3.7 AWD SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Dodge DURANGO (HB) 3.7 AWD SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) ELRING
Silnik KAMOKA Dodge DURANGO (HB) 3.7 AWD SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) KAMOKA
Silnik CONTINENTAL CTAM Dodge DURANGO (HB) 3.7 AWD SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) CONTINENTAL CTAM
Silnik VICTOR REINZ Dodge DURANGO (HB) 3.7 AWD SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) VICTOR REINZ
Silnik FA1 Dodge DURANGO (HB) 3.7 AWD SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) FA1
Silnik FEBEST Dodge DURANGO (HB) 3.7 AWD SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) FEBEST
Silnik AJUSA Dodge DURANGO (HB) 3.7 AWD SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) AJUSA
Silnik AMC FILTER Dodge DURANGO (HB) 3.7 AWD SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) AMC FILTER
Silnik KAVO PARTS Dodge DURANGO (HB) 3.7 AWD SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) KAVO PARTS
Silnik NTY Dodge DURANGO (HB) 3.7 AWD SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) NTY
Silnik BLUE PRINT Dodge DURANGO (HB) 3.7 AWD SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) BLUE PRINT
Silnik BOSCH Dodge DURANGO (HB) 3.7 AWD SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) BOSCH
Silnik BTA Dodge DURANGO (HB) 3.7 AWD SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) BTA
Silnik CASTROL Dodge DURANGO (HB) 3.7 AWD SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) CASTROL
Silnik DAYCO Dodge DURANGO (HB) 3.7 AWD SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) DAYCO
Silnik EUROL Dodge DURANGO (HB) 3.7 AWD SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) EUROL
Silnik FEBI BILSTEIN Dodge DURANGO (HB) 3.7 AWD SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) FEBI BILSTEIN
Silnik GATES Dodge DURANGO (HB) 3.7 AWD SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) GATES
Silnik GLASER Dodge DURANGO (HB) 3.7 AWD SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) GLASER
Silnik HART Dodge DURANGO (HB) 3.7 AWD SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) HART
Silnik IPARTS Dodge DURANGO (HB) 3.7 AWD SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) IPARTS
Silnik KING Dodge DURANGO (HB) 3.7 AWD SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) KING
Silnik MAXGEAR Dodge DURANGO (HB) 3.7 AWD SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) MAXGEAR
Silnik MOBILETRON Dodge DURANGO (HB) 3.7 AWD SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) MOBILETRON
Silnik MULLER FILTER Dodge DURANGO (HB) 3.7 AWD SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) MULLER FILTER
Silnik NPS Dodge DURANGO (HB) 3.7 AWD SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) NPS
Silnik OEM Dodge DURANGO (HB) 3.7 AWD SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) OEM
Silnik OPTIBELT Dodge DURANGO (HB) 3.7 AWD SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) OPTIBELT
Silnik PAYEN Dodge DURANGO (HB) 3.7 AWD SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) PAYEN
Silnik PIERBURG Dodge DURANGO (HB) 3.7 AWD SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) PIERBURG
Silnik QUINTON HAZELL Dodge DURANGO (HB) 3.7 AWD SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Dodge DURANGO (HB) 3.7 AWD SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) RAVENOL
Silnik SWAG Dodge DURANGO (HB) 3.7 AWD SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) SWAG
Silnik TRISCAN Dodge DURANGO (HB) 3.7 AWD SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) TRISCAN
Silnik VAICO Dodge DURANGO (HB) 3.7 AWD SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) VAICO
Silnik VALVOLINE Dodge DURANGO (HB) 3.7 AWD SUV 213KM, 157kW, benzyna (2003.11 - 2010.12) VALVOLINE
Producent:HART

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
368 985
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
368 985
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  2203
Szerokość [mm]:  21,4
Ilość żeber:  6
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 159,00 zł
77,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze