Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik LUCAS do Dodge INTREPID 3.2 sedan 228KM, 168kW, benzyna (1998.04 - 2004.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik BOSCH Dodge INTREPID 3.2 sedan 228KM, 168kW, benzyna (1998.04 - 2004.09) BOSCH
Silnik ELRING Dodge INTREPID 3.2 sedan 228KM, 168kW, benzyna (1998.04 - 2004.09) ELRING
Silnik FA1 Dodge INTREPID 3.2 sedan 228KM, 168kW, benzyna (1998.04 - 2004.09) FA1
Silnik PURFLUX Dodge INTREPID 3.2 sedan 228KM, 168kW, benzyna (1998.04 - 2004.09) PURFLUX
Silnik KNECHT Dodge INTREPID 3.2 sedan 228KM, 168kW, benzyna (1998.04 - 2004.09) KNECHT
Silnik MAHLE Dodge INTREPID 3.2 sedan 228KM, 168kW, benzyna (1998.04 - 2004.09) MAHLE
Silnik CONTINENTAL CTAM Dodge INTREPID 3.2 sedan 228KM, 168kW, benzyna (1998.04 - 2004.09) CONTINENTAL CTAM
Silnik MAXGEAR Dodge INTREPID 3.2 sedan 228KM, 168kW, benzyna (1998.04 - 2004.09) MAXGEAR
Silnik AJUSA Dodge INTREPID 3.2 sedan 228KM, 168kW, benzyna (1998.04 - 2004.09) AJUSA
Silnik BTA Dodge INTREPID 3.2 sedan 228KM, 168kW, benzyna (1998.04 - 2004.09) BTA
Silnik COMLINE Dodge INTREPID 3.2 sedan 228KM, 168kW, benzyna (1998.04 - 2004.09) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Dodge INTREPID 3.2 sedan 228KM, 168kW, benzyna (1998.04 - 2004.09) COOPERSFIAAM
Silnik DYS Dodge INTREPID 3.2 sedan 228KM, 168kW, benzyna (1998.04 - 2004.09) DYS
Silnik EFI AUTOMOTIVE Dodge INTREPID 3.2 sedan 228KM, 168kW, benzyna (1998.04 - 2004.09) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ERA Dodge INTREPID 3.2 sedan 228KM, 168kW, benzyna (1998.04 - 2004.09) ERA
Silnik ESEN SKV Dodge INTREPID 3.2 sedan 228KM, 168kW, benzyna (1998.04 - 2004.09) ESEN SKV
Silnik FAE Dodge INTREPID 3.2 sedan 228KM, 168kW, benzyna (1998.04 - 2004.09) FAE
Silnik FEBEST Dodge INTREPID 3.2 sedan 228KM, 168kW, benzyna (1998.04 - 2004.09) FEBEST
Silnik FEBI BILSTEIN Dodge INTREPID 3.2 sedan 228KM, 168kW, benzyna (1998.04 - 2004.09) FEBI BILSTEIN
Silnik FRAM Dodge INTREPID 3.2 sedan 228KM, 168kW, benzyna (1998.04 - 2004.09) FRAM
Silnik GATES Dodge INTREPID 3.2 sedan 228KM, 168kW, benzyna (1998.04 - 2004.09) GATES
Silnik HART Dodge INTREPID 3.2 sedan 228KM, 168kW, benzyna (1998.04 - 2004.09) HART
Silnik HOFFER Dodge INTREPID 3.2 sedan 228KM, 168kW, benzyna (1998.04 - 2004.09) HOFFER
Silnik INA Dodge INTREPID 3.2 sedan 228KM, 168kW, benzyna (1998.04 - 2004.09) INA
Silnik IPD Dodge INTREPID 3.2 sedan 228KM, 168kW, benzyna (1998.04 - 2004.09) IPD
Silnik JC PREMIUM Dodge INTREPID 3.2 sedan 228KM, 168kW, benzyna (1998.04 - 2004.09) JC PREMIUM
Silnik JP GROUP Dodge INTREPID 3.2 sedan 228KM, 168kW, benzyna (1998.04 - 2004.09) JP GROUP
Silnik KAMOKA Dodge INTREPID 3.2 sedan 228KM, 168kW, benzyna (1998.04 - 2004.09) KAMOKA
Silnik LUCAS Dodge INTREPID 3.2 sedan 228KM, 168kW, benzyna (1998.04 - 2004.09) LUCAS
Silnik MAPCO Dodge INTREPID 3.2 sedan 228KM, 168kW, benzyna (1998.04 - 2004.09) MAPCO
Silnik MEAT & DORIA Dodge INTREPID 3.2 sedan 228KM, 168kW, benzyna (1998.04 - 2004.09) MEAT & DORIA
Silnik METZGER Dodge INTREPID 3.2 sedan 228KM, 168kW, benzyna (1998.04 - 2004.09) METZGER
Silnik NPS Dodge INTREPID 3.2 sedan 228KM, 168kW, benzyna (1998.04 - 2004.09) NPS
Silnik NTY Dodge INTREPID 3.2 sedan 228KM, 168kW, benzyna (1998.04 - 2004.09) NTY
Silnik PURRO Dodge INTREPID 3.2 sedan 228KM, 168kW, benzyna (1998.04 - 2004.09) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Dodge INTREPID 3.2 sedan 228KM, 168kW, benzyna (1998.04 - 2004.09) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Dodge INTREPID 3.2 sedan 228KM, 168kW, benzyna (1998.04 - 2004.09) RUVILLE
Silnik SIDAT Dodge INTREPID 3.2 sedan 228KM, 168kW, benzyna (1998.04 - 2004.09) SIDAT
Silnik SWAG Dodge INTREPID 3.2 sedan 228KM, 168kW, benzyna (1998.04 - 2004.09) SWAG
Silnik TRISCAN Dodge INTREPID 3.2 sedan 228KM, 168kW, benzyna (1998.04 - 2004.09) TRISCAN
Silnik VEMO Dodge INTREPID 3.2 sedan 228KM, 168kW, benzyna (1998.04 - 2004.09) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Dodge INTREPID 3.2 sedan 228KM, 168kW, benzyna (1998.04 - 2004.09) WALKER PRODUCTS
Producent:LUCAS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUCAS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SOB960
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUCAS
Kod:
SOB960
Ciężar [kg]:  0,062
Wymiar gwintu:  3/8" x 18 NPTF
Rozmiar klucza:  25
Od cisnienia [bar]:  0,15
Do cisnienia [bar]:  0,27
Ilość biegunów:  1
Kolor obudowy:  Czarny
Kształt obudowy wtyczki:  Owalny
Techniczny numer informacyjny:  Circuit N.C.
Ciężar netto [kg]:  0,054
Do 100 dni na zwrot
LUCAS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SEB5061
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUCAS
Kod:
SEB5061
Ciężar [kg]:  0,050
Ilość biegunów:  3
Głębokosć zabudowy [mm]:  27,8
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez przewodu
Kolor obudowy:  Czarny
Kształt obudowy wtyczki:  Owalny
Techniczny numer informacyjny:  Connector T
Ciężar netto [kg]:  0,030
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze