Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FEBEST do Dodge RAM 1500 Crew Cab Pickup 4.7 4WD pick-up 238KM, 175kW, benzyna (2001.09 - 2007.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik BOSCH Dodge RAM 1500 Crew Cab Pickup 4.7 4WD pick-up 238KM, 175kW, benzyna (2001.09 - 2007.12) BOSCH
Silnik ELRING Dodge RAM 1500 Crew Cab Pickup 4.7 4WD pick-up 238KM, 175kW, benzyna (2001.09 - 2007.12) ELRING
Silnik FA1 Dodge RAM 1500 Crew Cab Pickup 4.7 4WD pick-up 238KM, 175kW, benzyna (2001.09 - 2007.12) FA1
Silnik FEBEST Dodge RAM 1500 Crew Cab Pickup 4.7 4WD pick-up 238KM, 175kW, benzyna (2001.09 - 2007.12) FEBEST
Silnik MAXGEAR Dodge RAM 1500 Crew Cab Pickup 4.7 4WD pick-up 238KM, 175kW, benzyna (2001.09 - 2007.12) MAXGEAR
Silnik MOTUL Dodge RAM 1500 Crew Cab Pickup 4.7 4WD pick-up 238KM, 175kW, benzyna (2001.09 - 2007.12) MOTUL
Silnik VICTOR REINZ Dodge RAM 1500 Crew Cab Pickup 4.7 4WD pick-up 238KM, 175kW, benzyna (2001.09 - 2007.12) VICTOR REINZ
Silnik ABAKUS Dodge RAM 1500 Crew Cab Pickup 4.7 4WD pick-up 238KM, 175kW, benzyna (2001.09 - 2007.12) ABAKUS
Silnik AJUSA Dodge RAM 1500 Crew Cab Pickup 4.7 4WD pick-up 238KM, 175kW, benzyna (2001.09 - 2007.12) AJUSA
Silnik BGA Dodge RAM 1500 Crew Cab Pickup 4.7 4WD pick-up 238KM, 175kW, benzyna (2001.09 - 2007.12) BGA
Silnik CASTROL Dodge RAM 1500 Crew Cab Pickup 4.7 4WD pick-up 238KM, 175kW, benzyna (2001.09 - 2007.12) CASTROL
Silnik ESEN SKV Dodge RAM 1500 Crew Cab Pickup 4.7 4WD pick-up 238KM, 175kW, benzyna (2001.09 - 2007.12) ESEN SKV
Silnik EUROL Dodge RAM 1500 Crew Cab Pickup 4.7 4WD pick-up 238KM, 175kW, benzyna (2001.09 - 2007.12) EUROL
Silnik GLASER Dodge RAM 1500 Crew Cab Pickup 4.7 4WD pick-up 238KM, 175kW, benzyna (2001.09 - 2007.12) GLASER
Silnik KING Dodge RAM 1500 Crew Cab Pickup 4.7 4WD pick-up 238KM, 175kW, benzyna (2001.09 - 2007.12) KING
Silnik LIQUI MOLY Dodge RAM 1500 Crew Cab Pickup 4.7 4WD pick-up 238KM, 175kW, benzyna (2001.09 - 2007.12) LIQUI MOLY
Silnik METZGER Dodge RAM 1500 Crew Cab Pickup 4.7 4WD pick-up 238KM, 175kW, benzyna (2001.09 - 2007.12) METZGER
Silnik MOBILETRON Dodge RAM 1500 Crew Cab Pickup 4.7 4WD pick-up 238KM, 175kW, benzyna (2001.09 - 2007.12) MOBILETRON
Silnik NTY Dodge RAM 1500 Crew Cab Pickup 4.7 4WD pick-up 238KM, 175kW, benzyna (2001.09 - 2007.12) NTY
Silnik OEM Dodge RAM 1500 Crew Cab Pickup 4.7 4WD pick-up 238KM, 175kW, benzyna (2001.09 - 2007.12) OEM
Silnik PAYEN Dodge RAM 1500 Crew Cab Pickup 4.7 4WD pick-up 238KM, 175kW, benzyna (2001.09 - 2007.12) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Dodge RAM 1500 Crew Cab Pickup 4.7 4WD pick-up 238KM, 175kW, benzyna (2001.09 - 2007.12) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Dodge RAM 1500 Crew Cab Pickup 4.7 4WD pick-up 238KM, 175kW, benzyna (2001.09 - 2007.12) RAVENOL
Silnik VALVOLINE Dodge RAM 1500 Crew Cab Pickup 4.7 4WD pick-up 238KM, 175kW, benzyna (2001.09 - 2007.12) VALVOLINE
Producent:FEBEST

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBEST
0 (0 ocen)
Kod produktu:
2087-KJ
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
2087-KJ
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,119
Średnica wewnętrzna [mm]:  17
Średnica zewnętrzna [mm]:  73,4
Długożć opakowania [cm]:  8,0
Szerokość opakowania [cm]:  8,0
Wysokość opakowania [cm]:  2,6
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 126,00 zł
61,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBEST
0 (0 ocen)
Kod produktu:
2087-GCHR-KIT
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
2087-GCHR-KIT
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,253
Średnica wewnętrzna [mm]:  17
Średnica zewnętrzna [mm]:  75,9
Długożć opakowania [cm]:  8,5
Szerokość opakowania [cm]:  8,5
Wysokość opakowania [cm]:  5,4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 198,00 zł
96,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBEST
2.0 (2 ocen)
Kod produktu:
CRM-CARF
dostępny
2.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
CRM-CARF
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Częsć przednia
Ciężar [kg]:  1,405
Długożć opakowania [cm]:  24,0
Szerokość opakowania [cm]:  20,0
Wysokość opakowania [cm]:  10,8
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 365,00 zł
186,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBEST
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CRDS-GRCH
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
CRDS-GRCH
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  4,817
Długożć opakowania [cm]:  18,5
Szerokość opakowania [cm]:  18,5
Wysokość opakowania [cm]:  13,2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 842,00 zł
468,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBEST
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
RINGFL-034-PCS10
niedostępny
1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
RINGFL-034-PCS10
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,012
Średnica wewnętrzna [mm]:  7,6
Długożć opakowania [cm]:  10,0
Szerokość opakowania [cm]:  10,0
Wysokość opakowania [cm]:  2,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 113,00 zł
47,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze