Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KAMOKA do Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik BLUE PRINT Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) BLUE PRINT
Silnik ELRING Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) ELRING
Silnik KAMOKA Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) KAMOKA
Silnik BOSCH Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) BOSCH
Silnik FA1 Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) FA1
Silnik K&N FILTERS Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) K&N FILTERS
Silnik NTY Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) NTY
Silnik MAXGEAR Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) MAXGEAR
Silnik MOTUL Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) MOTUL
Silnik AJUSA Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) AJUSA
Silnik AMC FILTER Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) AMC FILTER
Silnik BORGWARNER (WAHLER) Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) BORGWARNER (WAHLER)
Silnik BREMI Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) BREMI
Silnik CASTROL Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) CASTROL
Silnik CONTINENTAL/VDO Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) CONTINENTAL/VDO
Silnik DENCKERMANN Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) DENCKERMANN
Silnik DJ PARTS Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) DJ PARTS
Silnik DYS Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) DYS
Silnik ESEN SKV Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) ESEN SKV
Silnik EUROL Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) EUROL
Silnik FEBEST Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) FEBEST
Silnik FEBI BILSTEIN Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) FEBI BILSTEIN
Silnik GATES Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) GATES
Silnik HART Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) HART
Silnik HOFFER Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) HOFFER
Silnik IPSA Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) IPSA
Silnik JPN Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) JPN
Silnik KAVO PARTS Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) KAVO PARTS
Silnik KING Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) KING
Silnik LIQUI MOLY Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) LIQUI MOLY
Silnik MAGNETI MARELLI Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) MAGNETI MARELLI
Silnik MEAT & DORIA Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) MEAT & DORIA
Silnik MOBILETRON Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) MOBILETRON
Silnik NE Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) NE
Silnik NPS Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) NPS
Silnik QUINTON HAZELL Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) RAVENOL
Silnik SIDAT Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) SIDAT
Silnik SWAG Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) SWAG
Silnik VAICO Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) VAICO
Silnik VALVOLINE Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) VALVOLINE
Silnik VEMO Dodge RAM 2500 pick-up (D1, DC, DH, DM, DR) 5.7 pick-up 349KM, 257kW, benzyna (2002.01 - 2009.12) VEMO
Producent:KAMOKA

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAMOKA
4.8 (4 ocen)
Kod produktu:
F118501
dostępny
4.8 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
F118501
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  85
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  71
Wymiar gwintu:  M22x1,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  62
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 53,00 zł
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KAMOKA
4.8 (4 ocen)
Kod produktu:
F113301
dostępny
4.8 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
F113301
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  89
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  71,5
Wymiar gwintu:  3/4" 16 UNF
Dla numeru OE:  116090603000
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 53,00 zł
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KAMOKA
4.8 (4 ocen)
Kod produktu:
F117301
dostępny
4.8 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
F117301
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  91
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  70
Wymiar gwintu:  M22x1,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  62
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 56,00 zł
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze