Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik OPTIMAL do Fiat DUCATO Autobus (250_) E-Ducato (250DPE) Autobus 122KM, 90kW, elektryczny (2021.02 - obecnie)

Silnik PURFLUX Fiat DUCATO Autobus (250_) E-Ducato (250DPE) Autobus 122KM, 90kW, elektryczny (2021.02 - obecnie) PURFLUX
Silnik ABAKUS Fiat DUCATO Autobus (250_) E-Ducato (250DPE) Autobus 122KM, 90kW, elektryczny (2021.02 - obecnie) ABAKUS
Silnik AKRON-MALÒ Fiat DUCATO Autobus (250_) E-Ducato (250DPE) Autobus 122KM, 90kW, elektryczny (2021.02 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik BIRTH Fiat DUCATO Autobus (250_) E-Ducato (250DPE) Autobus 122KM, 90kW, elektryczny (2021.02 - obecnie) BIRTH
Silnik CHAMPION Fiat DUCATO Autobus (250_) E-Ducato (250DPE) Autobus 122KM, 90kW, elektryczny (2021.02 - obecnie) CHAMPION
Silnik COOPERSFIAAM Fiat DUCATO Autobus (250_) E-Ducato (250DPE) Autobus 122KM, 90kW, elektryczny (2021.02 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik FEBI BILSTEIN Fiat DUCATO Autobus (250_) E-Ducato (250DPE) Autobus 122KM, 90kW, elektryczny (2021.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FRAM Fiat DUCATO Autobus (250_) E-Ducato (250DPE) Autobus 122KM, 90kW, elektryczny (2021.02 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Fiat DUCATO Autobus (250_) E-Ducato (250DPE) Autobus 122KM, 90kW, elektryczny (2021.02 - obecnie) GATES
Silnik HART Fiat DUCATO Autobus (250_) E-Ducato (250DPE) Autobus 122KM, 90kW, elektryczny (2021.02 - obecnie) HART
Silnik KAMOKA Fiat DUCATO Autobus (250_) E-Ducato (250DPE) Autobus 122KM, 90kW, elektryczny (2021.02 - obecnie) KAMOKA
Silnik MAHLE Fiat DUCATO Autobus (250_) E-Ducato (250DPE) Autobus 122KM, 90kW, elektryczny (2021.02 - obecnie) MAHLE
Silnik METZGER Fiat DUCATO Autobus (250_) E-Ducato (250DPE) Autobus 122KM, 90kW, elektryczny (2021.02 - obecnie) METZGER
Silnik NTY Fiat DUCATO Autobus (250_) E-Ducato (250DPE) Autobus 122KM, 90kW, elektryczny (2021.02 - obecnie) NTY
Silnik OPTIMAL Fiat DUCATO Autobus (250_) E-Ducato (250DPE) Autobus 122KM, 90kW, elektryczny (2021.02 - obecnie) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Fiat DUCATO Autobus (250_) E-Ducato (250DPE) Autobus 122KM, 90kW, elektryczny (2021.02 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik SWAG Fiat DUCATO Autobus (250_) E-Ducato (250DPE) Autobus 122KM, 90kW, elektryczny (2021.02 - obecnie) SWAG
Producent:OPTIMAL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OPTIMAL
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
F8-6614
dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
F8-6614
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Na dole
Lokalizacja w aucie:  Z tyłu
Do 100 dni na zwrot
88,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 1-3 dni

Porady z kategorii: Silnik

Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze