Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FILTRON do Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 180 Multijet 2,2 D Skrzynia 179KM, 132kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie)

Silnik AJUSA Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 180 Multijet 2,2 D Skrzynia 179KM, 132kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) AJUSA
Silnik BOSCH Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 180 Multijet 2,2 D Skrzynia 179KM, 132kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) BOSCH
Silnik FILTRON Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 180 Multijet 2,2 D Skrzynia 179KM, 132kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 180 Multijet 2,2 D Skrzynia 179KM, 132kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik FEBI BILSTEIN Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 180 Multijet 2,2 D Skrzynia 179KM, 132kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik HART Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 180 Multijet 2,2 D Skrzynia 179KM, 132kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) HART
Silnik KNECHT Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 180 Multijet 2,2 D Skrzynia 179KM, 132kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) KNECHT
Silnik CHAMPION Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 180 Multijet 2,2 D Skrzynia 179KM, 132kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) CHAMPION
Silnik INA Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 180 Multijet 2,2 D Skrzynia 179KM, 132kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) INA
Silnik FACET Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 180 Multijet 2,2 D Skrzynia 179KM, 132kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) FACET
Silnik GATES Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 180 Multijet 2,2 D Skrzynia 179KM, 132kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) GATES
Silnik JAPKO Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 180 Multijet 2,2 D Skrzynia 179KM, 132kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) JAPKO
Silnik KAMOKA Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 180 Multijet 2,2 D Skrzynia 179KM, 132kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) KAMOKA
Silnik MAHLE Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 180 Multijet 2,2 D Skrzynia 179KM, 132kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) MAHLE
Silnik MAXGEAR Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 180 Multijet 2,2 D Skrzynia 179KM, 132kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MULLER FILTER Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 180 Multijet 2,2 D Skrzynia 179KM, 132kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik OEM Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 180 Multijet 2,2 D Skrzynia 179KM, 132kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) OEM
Silnik SNR Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 180 Multijet 2,2 D Skrzynia 179KM, 132kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) SNR
Silnik UFI Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 180 Multijet 2,2 D Skrzynia 179KM, 132kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) UFI
Silnik ABAKUS Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 180 Multijet 2,2 D Skrzynia 179KM, 132kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) ABAKUS
Silnik AKRON-MALÒ Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 180 Multijet 2,2 D Skrzynia 179KM, 132kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 180 Multijet 2,2 D Skrzynia 179KM, 132kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik ASHIKA Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 180 Multijet 2,2 D Skrzynia 179KM, 132kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) ASHIKA
Silnik BLUE PRINT Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 180 Multijet 2,2 D Skrzynia 179KM, 132kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 180 Multijet 2,2 D Skrzynia 179KM, 132kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BUGATTI Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 180 Multijet 2,2 D Skrzynia 179KM, 132kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) BUGATTI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 180 Multijet 2,2 D Skrzynia 179KM, 132kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 180 Multijet 2,2 D Skrzynia 179KM, 132kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 180 Multijet 2,2 D Skrzynia 179KM, 132kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 180 Multijet 2,2 D Skrzynia 179KM, 132kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik CONTINENTAL Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 180 Multijet 2,2 D Skrzynia 179KM, 132kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik DAYCO Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 180 Multijet 2,2 D Skrzynia 179KM, 132kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) DAYCO
Silnik DELPHI Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 180 Multijet 2,2 D Skrzynia 179KM, 132kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) DELPHI
Silnik DR!VE+ Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 180 Multijet 2,2 D Skrzynia 179KM, 132kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) DR!VE+
Silnik EFI AUTOMOTIVE Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 180 Multijet 2,2 D Skrzynia 179KM, 132kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ELRING Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 180 Multijet 2,2 D Skrzynia 179KM, 132kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) ELRING
Silnik EPS Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 180 Multijet 2,2 D Skrzynia 179KM, 132kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) EPS
Silnik EUROL Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 180 Multijet 2,2 D Skrzynia 179KM, 132kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) EUROL
Silnik FAST Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 180 Multijet 2,2 D Skrzynia 179KM, 132kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) FAST
Silnik HELLA Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 180 Multijet 2,2 D Skrzynia 179KM, 132kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) HELLA
Silnik HENGST FILTER Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 180 Multijet 2,2 D Skrzynia 179KM, 132kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 180 Multijet 2,2 D Skrzynia 179KM, 132kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik IPARTS Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 180 Multijet 2,2 D Skrzynia 179KM, 132kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) IPARTS
Silnik JAPANPARTS Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 180 Multijet 2,2 D Skrzynia 179KM, 132kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JP GROUP Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 180 Multijet 2,2 D Skrzynia 179KM, 132kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) JP GROUP
Silnik KAVO PARTS Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 180 Multijet 2,2 D Skrzynia 179KM, 132kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KW Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 180 Multijet 2,2 D Skrzynia 179KM, 132kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) KW
Silnik LUCAS Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 180 Multijet 2,2 D Skrzynia 179KM, 132kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) LUCAS
Silnik METZGER Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 180 Multijet 2,2 D Skrzynia 179KM, 132kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 180 Multijet 2,2 D Skrzynia 179KM, 132kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) MEYLE
Silnik MOTUL Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 180 Multijet 2,2 D Skrzynia 179KM, 132kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) MOTUL
Silnik NTY Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 180 Multijet 2,2 D Skrzynia 179KM, 132kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) NTY
Silnik OPTIMAL Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 180 Multijet 2,2 D Skrzynia 179KM, 132kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 180 Multijet 2,2 D Skrzynia 179KM, 132kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PURRO Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 180 Multijet 2,2 D Skrzynia 179KM, 132kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 180 Multijet 2,2 D Skrzynia 179KM, 132kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 180 Multijet 2,2 D Skrzynia 179KM, 132kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 180 Multijet 2,2 D Skrzynia 179KM, 132kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) RUVILLE
Silnik SASIC Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 180 Multijet 2,2 D Skrzynia 179KM, 132kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) SASIC
Silnik SKF Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 180 Multijet 2,2 D Skrzynia 179KM, 132kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) SKF
Silnik SOFIMA Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 180 Multijet 2,2 D Skrzynia 179KM, 132kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 180 Multijet 2,2 D Skrzynia 179KM, 132kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 180 Multijet 2,2 D Skrzynia 179KM, 132kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) TRISCAN
Silnik VALEO Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 180 Multijet 2,2 D Skrzynia 179KM, 132kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 180 Multijet 2,2 D Skrzynia 179KM, 132kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMA Fiat DUCATO Skrzynia (250_) 180 Multijet 2,2 D Skrzynia 179KM, 132kW, olej napędowy (2021.07 - obecnie) VEMA
Producent:FILTRON

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FILTRON
4.9 (150 ocen)
Kod produktu:
OP 540/3
dostępny
4.9 (150 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FILTRON
Kod:
OP 540/3
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  86,5
Wymiar gwintu:  M 20 X 1.5 - 6H
Średnica zewnętrzna [mm]:  76,5
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  70,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  62
Do 100 dni na zwrot
27,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze