Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik METELLI do Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 122KM, 90kW, benzyna (2018.01 - obecnie)

Silnik AJUSA Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 122KM, 90kW, benzyna (2018.01 - obecnie) AJUSA
Silnik K&N FILTERS Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 122KM, 90kW, benzyna (2018.01 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik MULLER FILTER Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 122KM, 90kW, benzyna (2018.01 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik METELLI Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 122KM, 90kW, benzyna (2018.01 - obecnie) METELLI
Silnik PAYEN Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 122KM, 90kW, benzyna (2018.01 - obecnie) PAYEN
Silnik AUTOMEGA Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 122KM, 90kW, benzyna (2018.01 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik BGA Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 122KM, 90kW, benzyna (2018.01 - obecnie) BGA
Silnik BUGATTI Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 122KM, 90kW, benzyna (2018.01 - obecnie) BUGATTI
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 122KM, 90kW, benzyna (2018.01 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ESEN SKV Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 122KM, 90kW, benzyna (2018.01 - obecnie) ESEN SKV
Silnik FAI AUTOPARTS Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 122KM, 90kW, benzyna (2018.01 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FRECCIA Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 122KM, 90kW, benzyna (2018.01 - obecnie) FRECCIA
Silnik GK Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 122KM, 90kW, benzyna (2018.01 - obecnie) GK
Silnik GLASER Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 122KM, 90kW, benzyna (2018.01 - obecnie) GLASER
Silnik GRAF Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 122KM, 90kW, benzyna (2018.01 - obecnie) GRAF
Silnik HART Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 122KM, 90kW, benzyna (2018.01 - obecnie) HART
Silnik HEPU Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 122KM, 90kW, benzyna (2018.01 - obecnie) HEPU
Silnik JP GROUP Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 122KM, 90kW, benzyna (2018.01 - obecnie) JP GROUP
Silnik KAMOKA Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 122KM, 90kW, benzyna (2018.01 - obecnie) KAMOKA
Silnik METALCAUCHO Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 122KM, 90kW, benzyna (2018.01 - obecnie) METALCAUCHO
Silnik MEYLE Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 122KM, 90kW, benzyna (2018.01 - obecnie) MEYLE
Silnik MOTUL Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 122KM, 90kW, benzyna (2018.01 - obecnie) MOTUL
Silnik NE Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 122KM, 90kW, benzyna (2018.01 - obecnie) NE
Silnik NPS Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 122KM, 90kW, benzyna (2018.01 - obecnie) NPS
Silnik NTY Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 122KM, 90kW, benzyna (2018.01 - obecnie) NTY
Silnik QUINTON HAZELL Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 122KM, 90kW, benzyna (2018.01 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik VAICO Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 122KM, 90kW, benzyna (2018.01 - obecnie) VAICO
Silnik VALVOLINE Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 122KM, 90kW, benzyna (2018.01 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Ford ECOSPORT 1.5 Ti-VCT SUV 122KM, 90kW, benzyna (2018.01 - obecnie) VEMO
Producent:METELLI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METELLI
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
30-0990-1
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METELLI
Kod:
30-0990-1
Jednostka:
szt
Liczba zębów 1:  117
Szerokość 1 [mm]:  22
Do 100 dni na zwrot
258,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze