Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik HELLA do Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08)

Silnik MASTER-SPORT GERMANY Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik FILTRON Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) FILTRON
Silnik CORTECO Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) CORTECO
Silnik BOSCH Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) BOSCH
Silnik FA1 Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) FA1
Silnik ELRING Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) ELRING
Silnik ERA Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) ERA
Silnik KNECHT Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) KNECHT
Silnik MAXGEAR Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) MAXGEAR
Silnik VAICO Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) VAICO
Silnik FEBI BILSTEIN Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) FEBI BILSTEIN
Silnik GATES Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) GATES
Silnik KAMOKA Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) KAMOKA
Silnik MANN-FILTER Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) MANN-FILTER
Silnik MEAT & DORIA Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) MEAT & DORIA
Silnik PIERBURG Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) PIERBURG
Silnik SWAG Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) SWAG
Silnik VEMO Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) VEMO
Silnik AJUSA Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) ALCO FILTER
Silnik AUTOMEGA Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) AUTOMEGA
Silnik BGA Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) BGA
Silnik BIRTH Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) BIRTH
Silnik BORG & BECK Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) BORG & BECK
Silnik BREDA LORETT Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) BREDA LORETT
Silnik BREMI Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) BREMI
Silnik CHAMPION Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) CONTINENTAL CTAM
Silnik CONTINENTAL Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) DAYCO
Silnik DELPHI Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) DENCKERMANN
Silnik DT SPARE PARTS Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) DT SPARE PARTS
Silnik DYS Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) DYS
Silnik ELWIS ROYAL Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) ENERGY
Silnik ESEN SKV Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) ESEN SKV
Silnik ET ENGINETEAM Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) ET ENGINETEAM
Silnik EUROREPAR Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) FAI AUTOPARTS
Silnik FLENNOR Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) FLENNOR
Silnik GLASER Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) GLASER
Silnik GLYCO Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) GOETZE
Silnik GSP Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) GSP
Silnik HART Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) HART
Silnik HC-CARGO Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) HC-CARGO
Silnik HELLA Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) HELLA
Silnik HENGST FILTER Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) HENGST FILTER
Silnik HEPU Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) HOFFER
Silnik INA Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) INA
Silnik IPARTS Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) IPARTS
Silnik IPD Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) IPD
Silnik JP GROUP Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) K&N FILTERS
Silnik KAWE Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) KAWE
Silnik KING Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) KING
Silnik KOLBENSCHMIDT Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) KOLBENSCHMIDT
Silnik LIQUI MOLY Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) MAHLE
Silnik MAPCO Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) MAPCO
Silnik METALCAUCHO Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) METALCAUCHO
Silnik METELLI Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) METELLI
Silnik METZGER Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) METZGER
Silnik MISFAT Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) MULLER FILTER
Silnik NPS Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) NPS
Silnik NTY Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) NTY
Silnik OPTIBELT Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) PAYEN
Silnik PURFLUX Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) PURFLUX
Silnik PURRO Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) PURRO
Silnik PZL FILTERS Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) PZL FILTERS
Silnik QUINTON HAZELL Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) QUINTON HAZELL
Silnik ROULUNDS RUBBER Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) ROULUNDS RUBBER
Silnik RUVILLE Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) RUVILLE
Silnik SASIC Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) SASIC
Silnik SCT - MANNOL Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) SIDAT
Silnik SOFIMA Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) SOFIMA
Silnik TRICLO Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) TRICLO
Silnik TRISCAN Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) TRISCAN
Silnik UFI Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) UFI
Silnik VALEO Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) VALEO
Silnik VEMA Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) VEMA
Silnik VEYANCE Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) VEYANCE
Silnik VICTOR REINZ Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) VICTOR REINZ
Silnik WIX FILTERS Ford ESCORT II (ATH) 1.3 sedan 54KM, 40kW, benzyna (1974.12 - 1980.08) WIX FILTERS
Producent:HELLA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HELLA
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
6ZL 003 259-421
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HELLA
Kod:
6ZL 003 259-421
Jednostka:
szt
Napięcie znamionowe:  12
Ciśnienie załączania do [bar]:  0,50
Ilość połączeń:  1
Kolor:  Czarny
Wymiar gwintu:  1/4-18-NPT
Funkcja przełączania:  Zestyk rozwierny
Rozmiar klucza:  24
Natężenie prądu [A]:  0,25
Do 100 dni na zwrot
56,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze