Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FAI AUTOPARTS do Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FILTRON Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) FILTRON
Silnik BOSCH Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) BOSCH
Silnik ELRING Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) ELRING
Silnik FA1 Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) FA1
Silnik KNECHT Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) KNECHT
Silnik MAXGEAR Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) MAXGEAR
Silnik MANN-FILTER Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) MANN-FILTER
Silnik AJUSA Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) AKRON-MALÒ
Silnik BGA Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) BGA
Silnik BORG & BECK Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) CLEAN FILTERS
Silnik CONTINENTAL Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) CONTINENTAL
Silnik FAI AUTOPARTS Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) FAI AUTOPARTS
Silnik FLENNOR Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) FLENNOR
Silnik GATES Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) GATES
Silnik GLASER Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) GLASER
Silnik GLYCO Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) GLYCO
Silnik GOETZE Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) GOETZE
Silnik HART Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) HART
Silnik IPARTS Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) IPARTS
Silnik KAWE Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) KAWE
Silnik MAGNETI MARELLI Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) MAHLE
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik METELLI Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) METELLI
Silnik NPS Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) NPS
Silnik OPTIMAL Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) OPTIMAL
Silnik PAYEN Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) PAYEN
Silnik PZL FILTERS Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) PZL FILTERS
Silnik QUINTON HAZELL Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) QUINTON HAZELL
Silnik SOFIMA Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) SOFIMA
Silnik TRISCAN Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) TRISCAN
Silnik UFI Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) UFI
Silnik VAICO Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) VAICO
Silnik VICTOR REINZ Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) VICTOR REINZ
Silnik WIX FILTERS Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) WIX FILTERS
Producent:FAI AUTOPARTS

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FAI AUTOPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
EMS101
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAI AUTOPARTS
Kod:
EMS101
Jednostka:
komplet
Dla numeru OE: 6043069
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 26,00 zł
8,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FAI AUTOPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
EML101
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAI AUTOPARTS
Kod:
EML101
Jednostka:
komplet
Dla numeru OE: 771M9448AA
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 28,00 zł
10,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FAI AUTOPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
IM101
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAI AUTOPARTS
Kod:
IM101
Jednostka:
komplet
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 34,00 zł
12,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FAI AUTOPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
TC265
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAI AUTOPARTS
Kod:
TC265
Jednostka:
sztuka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 34,00 zł
12,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FAI AUTOPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
RC101S
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAI AUTOPARTS
Kod:
RC101S
Jednostka:
sztuka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 36,00 zł
13,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze