Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FLENNOR do Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12)

Silnik FILTRON Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) FILTRON
Silnik BOSCH Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) BOSCH
Silnik ELRING Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) ELRING
Silnik FA1 Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) FA1
Silnik KNECHT Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) KNECHT
Silnik MAXGEAR Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) MAXGEAR
Silnik MANN-FILTER Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) MANN-FILTER
Silnik AJUSA Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) AKRON-MALÒ
Silnik BORG & BECK Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) CLEAN FILTERS
Silnik CONTINENTAL Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) CONTINENTAL
Silnik FAI AUTOPARTS Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) FAI AUTOPARTS
Silnik FLENNOR Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) FLENNOR
Silnik GATES Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) GATES
Silnik GLASER Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) GLASER
Silnik GLYCO Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) GLYCO
Silnik GOETZE Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) GOETZE
Silnik HART Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) HART
Silnik IPARTS Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) IPARTS
Silnik KAWE Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) KAWE
Silnik MAGNETI MARELLI Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) MAHLE
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik METELLI Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) METELLI
Silnik OPTIMAL Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) OPTIMAL
Silnik PAYEN Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) PAYEN
Silnik PZL FILTERS Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) PZL FILTERS
Silnik QUINTON HAZELL Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) QUINTON HAZELL
Silnik SOFIMA Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) SOFIMA
Silnik TRISCAN Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) TRISCAN
Silnik UFI Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) UFI
Silnik VAICO Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) VAICO
Silnik VICTOR REINZ Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) VICTOR REINZ
Silnik WIX FILTERS Ford ESCORT II (ATH) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (1979.01 - 1980.12) WIX FILTERS
Producent:FLENNOR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FLENNOR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
A5102
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FLENNOR
Kod:
A5102
Długość [mm]:  825
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze