Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik ORIGINAL IMPERIUM do Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik FILTRON Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) FILTRON
Silnik BOSCH Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) BOSCH
Silnik FA1 Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) FA1
Silnik ELRING Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) ELRING
Silnik CORTECO Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) CORTECO
Silnik ERA Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) ERA
Silnik KNECHT Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) KNECHT
Silnik MAXGEAR Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) MAXGEAR
Silnik VAICO Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) VAICO
Silnik FEBI BILSTEIN Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) FEBI BILSTEIN
Silnik GATES Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) GATES
Silnik MANN-FILTER Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) MANN-FILTER
Silnik MEAT & DORIA Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) MEAT & DORIA
Silnik PIERBURG Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) PIERBURG
Silnik SWAG Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) SWAG
Silnik AJUSA Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) ALCO FILTER
Silnik BGA Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) BGA
Silnik BIRTH Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) BIRTH
Silnik BORG & BECK Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) BORG & BECK
Silnik BREDA LORETT Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) BREDA LORETT
Silnik CHAMPION Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) COOPERSFIAAM
Silnik DENCKERMANN Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) DENCKERMANN
Silnik DT SPARE PARTS Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) DT SPARE PARTS
Silnik DYS Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) DYS
Silnik ELWIS ROYAL Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) ENERGY
Silnik ESEN SKV Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) ESEN SKV
Silnik ET ENGINETEAM Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) ET ENGINETEAM
Silnik EUROREPAR Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) FAI AUTOPARTS
Silnik FLENNOR Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) FLENNOR
Silnik FRAM Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) FRAM
Silnik GLASER Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) GLASER
Silnik GLYCO Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) GOETZE
Silnik GSP Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) GSP
Silnik HART Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) HART
Silnik HC-CARGO Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) HC-CARGO
Silnik HELLA Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) HELLA
Silnik HENGST FILTER Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) HENGST FILTER
Silnik HEPU Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) HOFFER
Silnik IJS GROUP Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) IJS GROUP
Silnik INA Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) INA
Silnik IPARTS Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) IPARTS
Silnik IPD Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) IPD
Silnik JP GROUP Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) K&N FILTERS
Silnik KING Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) KING
Silnik KOLBENSCHMIDT Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) KOLBENSCHMIDT
Silnik LIQUI MOLY Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) MAHLE
Silnik MAPCO Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) MAPCO
Silnik METALCAUCHO Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) METALCAUCHO
Silnik METZGER Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) METZGER
Silnik MISFAT Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) MISFAT
Silnik MOBILETRON Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) MOBILETRON
Silnik MULLER FILTER Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) MULLER FILTER
Silnik NPS Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) NPS
Silnik NTY Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) NTY
Silnik NÜRAL Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) NÜRAL
Silnik OPTIMAL Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) PAYEN
Silnik PURFLUX Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) PURFLUX
Silnik PURRO Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) PURRO
Silnik PZL FILTERS Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) PZL FILTERS
Silnik QUINTON HAZELL Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) RUVILLE
Silnik SCT - MANNOL Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) SIDAT
Silnik SOFIMA Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) SOFIMA
Silnik TRICLO Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) TRICLO
Silnik TRISCAN Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) TRISCAN
Silnik UFI Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) UFI
Silnik VALEO Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) VALEO
Silnik VEMA Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) VEMA
Silnik VEMO Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) VEMO
Silnik VEYANCE Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) VEYANCE
Silnik VICTOR REINZ Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) VICTOR REINZ
Silnik WIX FILTERS Ford ESCORT II Turnier 1.3 Kombi 57KM, 42kW, benzyna (1975.04 - 1980.08) WIX FILTERS
Producent:ORIGINAL IMPERIUM

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ORIGINAL IMPERIUM
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
31255
dostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ORIGINAL IMPERIUM
Kod:
31255
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z lewej, z przodu
Dla numeru OE: 92AB6P071BA
Masa [g]: 1423
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 498,00 zł
262,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ORIGINAL IMPERIUM
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
26719
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ORIGINAL IMPERIUM
Kod:
26719
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu
Dla numeru OE: 4305266
Masa [g]: 334
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 73,00 zł
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ORIGINAL IMPERIUM
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
43035
niedostępny
1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ORIGINAL IMPERIUM
Kod:
43035
Dla numeru OE: 6147353
Masa [g]: 0,426
Do 100 dni na zwrot
ORIGINAL IMPERIUM
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
43036
niedostępny
1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ORIGINAL IMPERIUM
Kod:
43036
Dla numeru OE: 6177354
Masa [g]: 0,427
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze