Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik VAICO do Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FEBEST Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) FEBEST
Silnik MAXGEAR Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) MAXGEAR
Silnik VAICO Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) VAICO
Silnik VEMO Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) VEMO
Silnik ABAKUS Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) ABAKUS
Silnik BLIC Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) BLIC
Silnik BORG & BECK Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) BORG & BECK
Silnik CASTROL Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) CASTROL
Silnik CHAMPION Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) CHAMPION
Silnik COOPERSFIAAM Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) CORTECO
Silnik DIEDERICHS Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) DIEDERICHS
Silnik DYS Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) DYS
Silnik FAST Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) FAST
Silnik FEBI BILSTEIN Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) FEBI BILSTEIN
Silnik FRAM Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) FRAM
Silnik GSP Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) GSP
Silnik HC-CARGO Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) HC-CARGO
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) HOFFER
Silnik IPARTS Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) IPARTS
Silnik KLOKKERHOLM Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) KLOKKERHOLM
Silnik LUCAS Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) LUCAS
Silnik MAHLE Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) MAHLE
Silnik MEAT & DORIA Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) MEAT & DORIA
Silnik MISFAT Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) MULLER FILTER
Silnik NPS Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) NPS
Silnik NRF Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) NRF
Silnik OPTIMAL Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PURFLUX Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) QUINTON HAZELL
Silnik SIDAT Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) SIDAT
Silnik SWAG Ford FOCUS III Electric liftback 145KM, 107kW, elektryczny (2013.07 - 2017.12) SWAG
Producent:VAICO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V25-0837
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V25-0837
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Z lewej
Ciężar [kg]: 1,41
Szerokość opakowania [cm]: 16
Wysokość opakowania [cm]: 7
Głębokość opakowania [cm]: 24
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 992,00 zł
567,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V25-0172
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V25-0172
Jednostka:
sztuka
Wysokość [mm]: 60
Rodzaj mocowania: Łożysko gumowo-metalowe
Lokalizacja w aucie: Z lewej
Długość [mm]: 230
Szerokość [mm]: 124,5
Ciężar [kg]: 1,6561
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 429,00 zł
226,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze