Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik ELSTOCK do Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie)

Silnik BOSCH Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) BOSCH
Silnik VICTOR REINZ Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik MAHLE Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) MAHLE
Silnik KNECHT Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) KNECHT
Silnik IPARTS Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) IPARTS
Silnik HENGST FILTER Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik PURFLUX Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) PURFLUX
Silnik GATES Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) GATES
Silnik FAST Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) FAST
Silnik OEM Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) OEM
Silnik FAI AUTOPARTS Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik AMC Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) AMC
Silnik COOPERSFIAAM Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DRI Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) DRI
Silnik ELSTOCK Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) ELSTOCK
Silnik EUROREPAR Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FRAM Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) FRAM
Silnik GLASER Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) GOETZE ENGINE
Silnik NISSENS Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) NISSENS
Silnik NK Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) NK
Silnik TMI Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Ford FOCUS III Turnier 1.5 TDCi ECOnetic Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.09 - obecnie) TRISCAN
Producent:ELSTOCK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
73-0321
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Kaucja: 143,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
73-0321
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektryczny
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Ciężar netto [kg]:  0,6
Do 100 dni na zwrot
775,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Szczegóły produktu
Kaucja: 143,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Silnik

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze