Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CHAMPION do Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie)

Silnik ELRING Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) ELRING
Silnik FILTRON Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) FILTRON
Silnik AJUSA Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) AJUSA
Silnik MANN-FILTER Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik KNECHT Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) KNECHT
Silnik BOSCH Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) BOSCH
Silnik FA1 Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) FA1
Silnik MAHLE Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) MAHLE
Silnik CHAMPION Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) CHAMPION
Silnik FEBEST Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) FEBEST
Silnik PURFLUX Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) PURFLUX
Silnik GATES Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) GATES
Silnik HART Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) HART
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik DELPHI Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) DELPHI
Silnik MAGNETI MARELLI Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik VAICO Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) VAICO
Silnik AKRON-MALÒ Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik BLIC Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) BLIC
Silnik BORG & BECK Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BREMI Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) BREMI
Silnik COMLINE Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) CORTECO
Silnik DENCKERMANN Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRI Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) DRI
Silnik ELSTOCK Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) ELSTOCK
Silnik ERA Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) ERA
Silnik FAST Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) FAST
Silnik FRAM Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) FRAM
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik INA Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) INA
Silnik IPARTS Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) IPARTS
Silnik IPD Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) IPD
Silnik JP GROUP Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) JP GROUP
Silnik JPN Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) JPN
Silnik KAMOKA Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) KAMOKA
Silnik LUCAS Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) LUCAS
Silnik MAPCO Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik METZGER Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) METZGER
Silnik MULLER FILTER Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NTY Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) NTY
Silnik PIERBURG Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURRO Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik SCT - MANNOL Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SOFIMA Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) SOFIMA
Silnik TMI Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) UFI
Silnik VALEO Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) VALEO
Silnik VEMO Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Ford KUGA II (DM2) 2.5 SUV 170KM, 125kW, benzyna (2013.09 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:CHAMPION

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CHAMPION
4.6 (11 ocen)
Kod produktu:
COF100182S
niedostępny
4.6 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
COF100182S
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  92
Wymiar gwintu:  3/4"-16 UNF
Średnica zewnętrzna [mm]:  75
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Długożć opakowania [cm]:  8
Szerokość opakowania [cm]:  8
Wysokość opakowania [cm]:  9,3
Średnica pierścienia uszczelniającego od [mm]:  61,3
Średnica pierścienia uszczelniającego do [mm]:  71
Do 100 dni na zwrot
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze