Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FEBI BILSTEIN do Ford KUGA III (DFK) 2.0 TDCi SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2022.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FEBI BILSTEIN Ford KUGA III (DFK) 2.0 TDCi SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2022.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FILTRON Ford KUGA III (DFK) 2.0 TDCi SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2022.11 - obecnie) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Ford KUGA III (DFK) 2.0 TDCi SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2022.11 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik HENGST FILTER Ford KUGA III (DFK) 2.0 TDCi SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2022.11 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik BOSCH Ford KUGA III (DFK) 2.0 TDCi SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2022.11 - obecnie) BOSCH
Silnik INA Ford KUGA III (DFK) 2.0 TDCi SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2022.11 - obecnie) INA
Silnik KNECHT Ford KUGA III (DFK) 2.0 TDCi SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2022.11 - obecnie) KNECHT
Silnik MAXGEAR Ford KUGA III (DFK) 2.0 TDCi SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2022.11 - obecnie) MAXGEAR
Silnik COMLINE Ford KUGA III (DFK) 2.0 TDCi SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2022.11 - obecnie) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Ford KUGA III (DFK) 2.0 TDCi SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2022.11 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DR!VE+ Ford KUGA III (DFK) 2.0 TDCi SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2022.11 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford KUGA III (DFK) 2.0 TDCi SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2022.11 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EUROREPAR Ford KUGA III (DFK) 2.0 TDCi SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2022.11 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FRAM Ford KUGA III (DFK) 2.0 TDCi SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2022.11 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Ford KUGA III (DFK) 2.0 TDCi SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2022.11 - obecnie) GATES
Silnik KAMOKA Ford KUGA III (DFK) 2.0 TDCi SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2022.11 - obecnie) KAMOKA
Silnik LEMFÖRDER Ford KUGA III (DFK) 2.0 TDCi SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2022.11 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik MAHLE Ford KUGA III (DFK) 2.0 TDCi SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2022.11 - obecnie) MAHLE
Silnik MISFAT Ford KUGA III (DFK) 2.0 TDCi SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2022.11 - obecnie) MISFAT
Silnik PURFLUX Ford KUGA III (DFK) 2.0 TDCi SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2022.11 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Ford KUGA III (DFK) 2.0 TDCi SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2022.11 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Ford KUGA III (DFK) 2.0 TDCi SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2022.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Ford KUGA III (DFK) 2.0 TDCi SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2022.11 - obecnie) RUVILLE
Silnik SWAG Ford KUGA III (DFK) 2.0 TDCi SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2022.11 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Ford KUGA III (DFK) 2.0 TDCi SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2022.11 - obecnie) TRISCAN
Silnik VEMA Ford KUGA III (DFK) 2.0 TDCi SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2022.11 - obecnie) VEMA
Silnik WIX FILTERS Ford KUGA III (DFK) 2.0 TDCi SUV 120KM, 88kW, olej napędowy (2022.11 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:FEBI BILSTEIN

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
101150
dostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
101150
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  1
Specyfikacja:  ACEA A1/B1
Specyfikacja wg ILSAC:  GF-3
Specyfikacja wg ILSAC:  GF-4
Specyfikacja:  ILSAC GF-3
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C913-C
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Ciężar [kg]:  0,992
Dla numeru OE:  STJLR.03.5003
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 105,00 zł
51,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
101152
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
101152
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  5
Specyfikacja:  ACEA A1/B1
Specyfikacja wg ILSAC:  GF-3
Specyfikacja wg ILSAC:  GF-4
Specyfikacja:  ILSAC GF-3
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C913-C
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Ciężar [kg]:  4,52
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 257,00 zł
131,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar na Magazynie Centralnym

FEBI BILSTEIN
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
101151
dostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
101151
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  4
Specyfikacja:  ACEA A1/B1
Specyfikacja wg ILSAC:  GF-3
Specyfikacja wg ILSAC:  GF-4
Specyfikacja:  ILSAC GF-3
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C913-C
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Ciężar [kg]:  3,64
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 261,00 zł
133,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
101153
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
101153
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  60
Specyfikacja:  ACEA A1/B1
Specyfikacja wg ILSAC:  GF-3
Specyfikacja wg ILSAC:  GF-4
Specyfikacja:  ILSAC GF-3
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C913-C
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Ciężar [kg]:  55,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1673,00 zł
984,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
101154
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
101154
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  200
Specyfikacja:  ACEA A1/B1
Specyfikacja wg ILSAC:  GF-3
Specyfikacja wg ILSAC:  GF-4
Specyfikacja:  ILSAC GF-3
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C913-C
Klasa lepkości wg SAE:  5W-30
Ciężar [kg]:  188,0
Dla numeru OE:  STJLR.03.5003
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 4245,00 zł
2830,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze