Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik VAICO do Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik NTY Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) NTY
Silnik VICTOR REINZ Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik FILTRON Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) FILTRON
Silnik CONTINENTAL CTAM Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik ELRING Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) ELRING
Silnik FEBEST Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) FEBEST
Silnik BOSCH Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) BOSCH
Silnik GATES Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) GATES
Silnik KNECHT Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) KNECHT
Silnik EPS Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) EPS
Silnik FACET Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) FACET
Silnik FAE Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) FAE
Silnik FEBI BILSTEIN Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik HART Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) HART
Silnik HELLA Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) HELLA
Silnik JAPANPARTS Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik METZGER Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) METZGER
Silnik PURRO Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) PURRO
Silnik VAICO Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) VAICO
Silnik AJUSA Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) AJUSA
Silnik AMC FILTER Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) AMC FILTER
Silnik ASHIKA Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) ASHIKA
Silnik AUTOMEGA Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik BLUE PRINT Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BREMI Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) BREMI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) CASTROL
Silnik CHAMPION Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) CORTECO
Silnik DAYCO Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) DAYCO
Silnik DELPHI Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) DELPHI
Silnik DJ PARTS Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) DJ PARTS
Silnik DR!VE+ Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ELWIS ROYAL Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) ELWIS ROYAL
Silnik ERA Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) ERA
Silnik EUROL Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FA1 Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) FA1
Silnik FAI AUTOPARTS Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) FRAM
Silnik GLASER Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) GLASER
Silnik GOETZE Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) GOETZE
Silnik GSP Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) GSP
Silnik HENGST FILTER Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik INA Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) INA
Silnik IPARTS Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) IPARTS
Silnik JAPKO Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) JAPKO
Silnik JPN Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) JPN
Silnik KAMOKA Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) KAWE
Silnik KOLBENSCHMIDT Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) KW
Silnik LIQUI MOLY Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik MAHLE Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik MAPCO Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METALCAUCHO Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) METALCAUCHO
Silnik MITSUBOSHI Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) MITSUBOSHI
Silnik MOBILETRON Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) MOBILETRON
Silnik MOTUL Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NE Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) NE
Silnik NISSENS Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) NPS
Silnik NRF Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) NRF
Silnik OEM Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) OEM
Silnik OPTIBELT Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PAYEN Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) PAYEN
Silnik PIERBURG Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) PURFLUX
Silnik PZL FILTERS Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) PZL FILTERS
Silnik QUINTON HAZELL Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) RUVILLE
Silnik SCT - MANNOL Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SOFIMA Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) UFI
Silnik VALVOLINE Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Ford MAVERICK 3.0 V6 24V FWD SUV 197KM, 145kW, benzyna (2001.02 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:VAICO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V25-0060
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V25-0060
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  62
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  71
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Wysokość [mm]:  95
Wymiar gwintu:  M 22 X 1,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  93
Ciężar [kg]:  0,5
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość opakowania [cm]:  10,8
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 76,00 zł
27,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VAICO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V25-1657
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V25-1657
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 152,00 zł
74,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze