Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik ERA do Ford MONDEO V sedan (CD) 2.0 Hybrid sedan 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.08 - obecnie)

Silnik ELRING Ford MONDEO V sedan (CD) 2.0 Hybrid sedan 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.08 - obecnie) ELRING
Silnik AJUSA Ford MONDEO V sedan (CD) 2.0 Hybrid sedan 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.08 - obecnie) AJUSA
Silnik BOSCH Ford MONDEO V sedan (CD) 2.0 Hybrid sedan 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.08 - obecnie) BOSCH
Silnik FA1 Ford MONDEO V sedan (CD) 2.0 Hybrid sedan 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.08 - obecnie) FA1
Silnik NTY Ford MONDEO V sedan (CD) 2.0 Hybrid sedan 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.08 - obecnie) NTY
Silnik DELPHI Ford MONDEO V sedan (CD) 2.0 Hybrid sedan 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.08 - obecnie) DELPHI
Silnik ESEN SKV Ford MONDEO V sedan (CD) 2.0 Hybrid sedan 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.08 - obecnie) ESEN SKV
Silnik PURFLUX Ford MONDEO V sedan (CD) 2.0 Hybrid sedan 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.08 - obecnie) PURFLUX
Silnik PIERBURG Ford MONDEO V sedan (CD) 2.0 Hybrid sedan 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.08 - obecnie) PIERBURG
Silnik CALORSTAT BY VERNET Ford MONDEO V sedan (CD) 2.0 Hybrid sedan 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.08 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik ERA Ford MONDEO V sedan (CD) 2.0 Hybrid sedan 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.08 - obecnie) ERA
Silnik FEBI BILSTEIN Ford MONDEO V sedan (CD) 2.0 Hybrid sedan 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.08 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik KNECHT Ford MONDEO V sedan (CD) 2.0 Hybrid sedan 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.08 - obecnie) KNECHT
Silnik PAYEN Ford MONDEO V sedan (CD) 2.0 Hybrid sedan 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.08 - obecnie) PAYEN
Silnik VAICO Ford MONDEO V sedan (CD) 2.0 Hybrid sedan 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.08 - obecnie) VAICO
Silnik BORG & BECK Ford MONDEO V sedan (CD) 2.0 Hybrid sedan 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.08 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BREMI Ford MONDEO V sedan (CD) 2.0 Hybrid sedan 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.08 - obecnie) BREMI
Silnik CASTROL Ford MONDEO V sedan (CD) 2.0 Hybrid sedan 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.08 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Ford MONDEO V sedan (CD) 2.0 Hybrid sedan 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.08 - obecnie) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Ford MONDEO V sedan (CD) 2.0 Hybrid sedan 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.08 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Ford MONDEO V sedan (CD) 2.0 Hybrid sedan 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.08 - obecnie) CORTECO
Silnik DAYCO Ford MONDEO V sedan (CD) 2.0 Hybrid sedan 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.08 - obecnie) DAYCO
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford MONDEO V sedan (CD) 2.0 Hybrid sedan 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.08 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EUROL Ford MONDEO V sedan (CD) 2.0 Hybrid sedan 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.08 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Ford MONDEO V sedan (CD) 2.0 Hybrid sedan 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.08 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FRAM Ford MONDEO V sedan (CD) 2.0 Hybrid sedan 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.08 - obecnie) FRAM
Silnik HELLA Ford MONDEO V sedan (CD) 2.0 Hybrid sedan 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.08 - obecnie) HELLA
Silnik HENGST FILTER Ford MONDEO V sedan (CD) 2.0 Hybrid sedan 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.08 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Ford MONDEO V sedan (CD) 2.0 Hybrid sedan 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.08 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HITACHI Ford MONDEO V sedan (CD) 2.0 Hybrid sedan 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.08 - obecnie) HITACHI
Silnik HOFFER Ford MONDEO V sedan (CD) 2.0 Hybrid sedan 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.08 - obecnie) HOFFER
Silnik JPN Ford MONDEO V sedan (CD) 2.0 Hybrid sedan 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.08 - obecnie) JPN
Silnik K&N FILTERS Ford MONDEO V sedan (CD) 2.0 Hybrid sedan 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.08 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KLOKKERHOLM Ford MONDEO V sedan (CD) 2.0 Hybrid sedan 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.08 - obecnie) KLOKKERHOLM
Silnik LIQUI MOLY Ford MONDEO V sedan (CD) 2.0 Hybrid sedan 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.08 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik MAGNETI MARELLI Ford MONDEO V sedan (CD) 2.0 Hybrid sedan 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.08 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Ford MONDEO V sedan (CD) 2.0 Hybrid sedan 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.08 - obecnie) MAHLE
Silnik MAXGEAR Ford MONDEO V sedan (CD) 2.0 Hybrid sedan 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.08 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Ford MONDEO V sedan (CD) 2.0 Hybrid sedan 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.08 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METZGER Ford MONDEO V sedan (CD) 2.0 Hybrid sedan 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.08 - obecnie) METZGER
Silnik MOTUL Ford MONDEO V sedan (CD) 2.0 Hybrid sedan 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.08 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Ford MONDEO V sedan (CD) 2.0 Hybrid sedan 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.08 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik OEM Ford MONDEO V sedan (CD) 2.0 Hybrid sedan 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.08 - obecnie) OEM
Silnik QUINTON HAZELL Ford MONDEO V sedan (CD) 2.0 Hybrid sedan 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.08 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Ford MONDEO V sedan (CD) 2.0 Hybrid sedan 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.08 - obecnie) RAVENOL
Silnik SCT - MANNOL Ford MONDEO V sedan (CD) 2.0 Hybrid sedan 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.08 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SOFIMA Ford MONDEO V sedan (CD) 2.0 Hybrid sedan 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.08 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Ford MONDEO V sedan (CD) 2.0 Hybrid sedan 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.08 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Ford MONDEO V sedan (CD) 2.0 Hybrid sedan 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.08 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Ford MONDEO V sedan (CD) 2.0 Hybrid sedan 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.08 - obecnie) UFI
Silnik VALVOLINE Ford MONDEO V sedan (CD) 2.0 Hybrid sedan 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.08 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VAN WEZEL Ford MONDEO V sedan (CD) 2.0 Hybrid sedan 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.08 - obecnie) VAN WEZEL
Silnik VEMO Ford MONDEO V sedan (CD) 2.0 Hybrid sedan 143KM, 105kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.08 - obecnie) VEMO
Producent:ERA

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ERA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
330029
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA
Kod:
330029
Jednostka:
szt
Techniczny numer informacyjny:  circuit N.C.
Gwintowana złączka:  1/4'' x 18 NPT
Cisnienie załączania [bar]:  0,25
Ilość połączeń:  1
Do 100 dni na zwrot
27,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ERA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
558113A
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA
Kod:
558113A
Jednostka:
szt
Ilość biegunów:  4
Do 100 dni na zwrot
163,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ERA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
558113
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA
Kod:
558113
Jednostka:
szt
Ilość połączeń:  4
Do 100 dni na zwrot
410,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ERA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
554096A
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA
Kod:
554096A
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów:  2
Kształt obudowy wtyczki:  Owalny
Do 100 dni na zwrot
115,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze