Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FA1 do Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie)

Silnik ELRING Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) ELRING
Silnik AJUSA Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) AJUSA
Silnik FEBI BILSTEIN Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FA1 Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) FA1
Silnik FILTRON Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) FILTRON
Silnik BOSCH Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) BOSCH
Silnik MANN-FILTER Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik MAHLE Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) MAHLE
Silnik PAYEN Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) PAYEN
Silnik AKRON-MALÒ Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik BGA Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) BGA
Silnik BORG & BECK Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BTA Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) BTA
Silnik CASTROL Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik COOPERSFIAAM Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) CORTECO
Silnik DAYCO Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) DAYCO
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EUROL Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FRAM Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) FRAM
Silnik GOETZE ENGINE Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) GOETZE ENGINE
Silnik HART Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) HART
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik INA Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) INA
Silnik JOHNS Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) JOHNS
Silnik JPN Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) JPN
Silnik KAMOKA Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) KAMOKA
Silnik KNECHT Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) KNECHT
Silnik MAXGEAR Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) METZGER
Silnik MOTUL Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) MOTUL
Silnik NÜRAL Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) NÜRAL
Silnik OPTIMAL Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PIERBURG Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) RUVILLE
Silnik SOFIMA Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) UFI
Silnik VALVOLINE Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) VALVOLINE
Silnik WIX FILTERS Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:FA1

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
256.850.001
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
256.850.001
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M14x1,5
Długość [mm]:  22
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot
18,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
244.850.100
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
244.850.100
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  13
Grubość [mm]:  22
Kształt:  Pierscień O
Materiał:  NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Do 100 dni na zwrot
140,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
244.850.010
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
244.850.010
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  13
Grubość [mm]:  22
Kształt:  Pierscień O
Do 100 dni na zwrot
5,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
244.852.005
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
244.852.005
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  13,00
Grubość [mm]:  3,00
Materiał:  ACM (poliakryl-kauczuk)
Jednostka ilości:  Jednostka pakowania
Do 100 dni na zwrot
10,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
244.852.100
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
244.852.100
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  13,00
Grubość [mm]:  3,00
Materiał:  ACM (poliakryl-kauczuk)
Do 100 dni na zwrot
104,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze