Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAXGEAR do Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01)

Silnik BOSCH Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) BOSCH
Silnik ELRING Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) ELRING
Silnik KNECHT Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) KNECHT
Silnik HART Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) HART
Silnik SKF Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) SKF
Silnik AJUSA Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) AJUSA
Silnik BGA Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) BGA
Silnik COMLINE Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) CONTINENTAL CTAM
Silnik COOPERSFIAAM Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) CORTECO
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ELWIS ROYAL Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) ELWIS ROYAL
Silnik EUROL Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) EUROL
Silnik EUROREPAR Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) FRAM
Silnik GATES Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) GATES
Silnik GLASER Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) GLASER
Silnik GLYCO Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) GLYCO
Silnik GOETZE Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) GOETZE
Silnik HEPU Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) HEPU
Silnik INA Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) INA
Silnik IPARTS Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) IPARTS
Silnik IPD Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) IPD
Silnik JP GROUP Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) JP GROUP
Silnik KAMOKA Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) KAMOKA
Silnik KAWE Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) KAWE
Silnik KWP Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) KWP
Silnik MAGNETI MARELLI Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) MAHLE
Silnik MAXGEAR Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) MAXGEAR
Silnik NPS Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) NPS
Silnik OEM Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) OEM
Silnik PAYEN Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) PAYEN
Silnik PURFLUX Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) PURFLUX
Silnik PURRO Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) QUINTON HAZELL
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SEIM Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) SEIM
Silnik TOPRAN Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) TOPRAN
Silnik TRISCAN Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) TRISCAN
Silnik VEMO Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) VEMO
Silnik VICTOR REINZ Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.5 D Autobus 82KM, 60kW, olej napędowy (1985.12 - 1989.01) VICTOR REINZ
Producent:MAXGEAR

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
4.6 (11 ocen)
Kod produktu:
26-0043
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.6 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
26-0043
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  94,8
Wymiar gwintu:  M 22 x 1,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  93
Średnica wewnętrzna [mm]:  76
Do 100 dni na zwrot
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
54-0454
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
54-0454
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  60
Szerokość [mm]:  32
Sterowanie rolką napinacza:  Manualny
Ilość montowana w aucie:  1
Ciężar [kg]:  0,35
Do 100 dni na zwrot
61,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
70-0060
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
70-0060
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
70-0013
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
70-0013
Jednostka:
szt
Grubość [mm]:  4
Do 100 dni na zwrot
25,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze