Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CALORSTAT BY VERNET do Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie)

Silnik ELRING Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) ELRING
Silnik AJUSA Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) AJUSA
Silnik FEBI BILSTEIN Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FA1 Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) FA1
Silnik FILTRON Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) FILTRON
Silnik BOSCH Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) BOSCH
Silnik MANN-FILTER Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik MAHLE Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) MAHLE
Silnik INA Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) INA
Silnik MAXGEAR Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) MAXGEAR
Silnik PAYEN Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) PAYEN
Silnik AKRON-MALÒ Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AVA QUALITY COOLING Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) AVA QUALITY COOLING
Silnik BGA Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) BGA
Silnik BLUE PRINT Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BTA Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) BTA
Silnik CALORSTAT BY VERNET Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik COMLINE Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik COOPERSFIAAM Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) CORTECO
Silnik DAYCO Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) DAYCO
Silnik DELPHI Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) DELPHI
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EPS Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) EPS
Silnik ERA Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) ERA
Silnik EUROREPAR Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) FACET
Silnik FAST Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) FAST
Silnik FRAM Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) GATES
Silnik GOETZE ENGINE Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) GOETZE ENGINE
Silnik HART Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) HART
Silnik HELLA Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) HELLA
Silnik HENGST FILTER Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HEPU Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) HEPU
Silnik IPD Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) IPD
Silnik JOHNS Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) JOHNS
Silnik JPN Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) JPN
Silnik KAMOKA Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) KAMOKA
Silnik KNECHT Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) KW
Silnik LEMFÖRDER Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik METALCAUCHO Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) METALCAUCHO
Silnik METZGER Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) METZGER
Silnik NISSENS Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) NISSENS
Silnik NÜRAL Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) NÜRAL
Silnik OEM Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) OEM
Silnik OPTIMAL Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PIERBURG Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) RUVILLE
Silnik SWAG Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) TRISCAN
Silnik WIX FILTERS Ford TRANSIT V363 Autobus (FAD, FBD) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2021.10 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:CALORSTAT BY VERNET

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CALORSTAT BY VERNET
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OS3582
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CALORSTAT BY VERNET
Kod:
OS3582
Jednostka:
szt
Cisnienie załączania [bar]:  0,4
Wymiar gwintu:  1/4x18 NPTF
Rodzaj czujnika:  Typ czujnika zamknięty
Do 100 dni na zwrot
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze