Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KNECHT do Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) ELRING
Silnik KNECHT Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) KNECHT
Silnik BOSCH Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) BOSCH
Silnik AJUSA Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) AJUSA
Silnik FEBI BILSTEIN Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik MAHLE Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) MAHLE
Silnik JAPANPARTS Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik BLUE PRINT Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik ASHIKA Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) ASHIKA
Silnik SWAG Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) SWAG
Silnik FA1 Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) FA1
Silnik NTY Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) NTY
Silnik OEM Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) OEM
Silnik PURFLUX Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) PURFLUX
Silnik CORTECO Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) CORTECO
Silnik ACKOJA Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) ACKOJA
Silnik SCT - MANNOL Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik EUROREPAR Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) EUROREPAR
Silnik K&N FILTERS Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik VAICO Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) VAICO
Silnik HART Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) HART
Silnik INA Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) INA
Silnik CALORSTAT BY VERNET Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CONTINENTAL CTAM Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik ESEN SKV Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) ESEN SKV
Silnik FEBEST Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) FEBEST
Silnik HELLA Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) HELLA
Silnik KAMOKA Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) KAMOKA
Silnik MAXGEAR Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) MAXGEAR
Silnik PAYEN Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) PAYEN
Silnik AKS DASIS Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) AKS DASIS
Silnik AMC FILTER Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) AMC FILTER
Silnik BGA Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) BGA
Silnik BIRTH Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) BIRTH
Silnik BLIC Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) BLIC
Silnik BREMI Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) BREMI
Silnik BTA Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) BTA
Silnik COOPERSFIAAM Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) DAYCO
Silnik DELPHI Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) DELPHI
Silnik DOKUJI Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) DOKUJI
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DYS Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) DYS
Silnik ERA Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) ERA
Silnik EUROL Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) EUROL
Silnik FAI AUTOPARTS Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) GATES
Silnik GLYCO Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) GOETZE
Silnik GSP Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) GSP
Silnik HENGST FILTER Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik IPD Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) IPD
Silnik IPSA Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) IPSA
Silnik JAPKO Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) JAPKO
Silnik JP GROUP Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) JP GROUP
Silnik JPN Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) JPN
Silnik KAVO PARTS Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) KAWE
Silnik KING Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) KING
Silnik LUCAS Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) LUCAS
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik METZGER Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) METZGER
Silnik MOTORAD Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) MOTORAD
Silnik MULLER FILTER Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NE Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) NE
Silnik NISSENS Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) NPS
Silnik NRF Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) NRF
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik QUINTON HAZELL Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik SKF Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) SKF
Silnik STONE-JAPAN Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) STONE-JAPAN
Silnik TEDGUM Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) TEDGUM
Silnik TRISCAN Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) TRISCAN
Silnik VEMO Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) VEMO
Silnik VIC Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) VIC
Silnik YAMATO Honda CR-V III (RE_) 2.4 (RE3) SUV 168KM, 124kW, benzyna (2006.06 - obecnie) YAMATO
Producent:KNECHT

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KNECHT
4.9 (38 ocen)
Kod produktu:
OC 617
dostępny
4.9 (38 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
OC 617
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica [mm]:  65,0
Wysokość [mm]:  86
Gwintowana złączka:  M20x1,5
Średnica 2 [mm]:  61,5
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  56,8
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  OCS 4
Rodzaj zaworu:  Zawór przepływowy
Ciężar netto [g]:  216,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 67,00 zł
24,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KNECHT
4.9 (38 ocen)
Kod produktu:
OC 1177
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (38 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
OC 1177
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica [mm]:  65,0
Wysokość [mm]:  86
Gwintowana złączka:  M20x1,5
Średnica 2 [mm]:  61,5
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  54,9
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  OCS 4
Rodzaj zaworu:  Zawór przepływowy
Ciężar netto [g]:  214,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 79,00 zł
33,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze