Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAHLE do Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FILTRON Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) FILTRON
Silnik FEBI BILSTEIN Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik MANN-FILTER Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik BOSCH Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) BOSCH
Silnik AJUSA Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) AJUSA
Silnik HENGST FILTER Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik BLUE PRINT Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik SWAG Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) SWAG
Silnik OEM Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) OEM
Silnik PURFLUX Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) PURFLUX
Silnik ACKOJA Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) ACKOJA
Silnik K&N FILTERS Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KNECHT Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) KNECHT
Silnik SCT - MANNOL Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik MAHLE Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) MAHLE
Silnik UFI Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) UFI
Silnik MAXGEAR Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) MAXGEAR
Silnik KAMOKA Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) KAMOKA
Silnik VAICO Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) VAICO
Silnik FEBEST Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) FEBEST
Silnik GATES Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) GATES
Silnik HART Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) HART
Silnik DENCKERMANN Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik EPS Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) EPS
Silnik KOLBENSCHMIDT Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik MULLER FILTER Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik PAYEN Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) PAYEN
Silnik AMC FILTER Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) AMC FILTER
Silnik BGA Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) BGA
Silnik BORG & BECK Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) BORG & BECK
Silnik CASTROL Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DYS Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) DYS
Silnik EUROL Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) EUROL
Silnik FACET Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) FACET
Silnik FRAM Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) FRAM
Silnik GSP Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) GSP
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik IPARTS Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) IPARTS
Silnik KAVO PARTS Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KLOKKERHOLM Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) KLOKKERHOLM
Silnik KW Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) KW
Silnik LIQUI MOLY Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik METZGER Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) MISFAT
Silnik MOBILETRON Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) MOBILETRON
Silnik MOTORAD Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) MOTORAD
Silnik MOTUL Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) MOTUL
Silnik NISSENS Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) NPS
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PURRO Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) RAVENOL
Silnik SOFIMA Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) SOFIMA
Silnik STONE-JAPAN Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) STONE-JAPAN
Silnik TEDGUM Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) TEDGUM
Silnik THERMOTEC Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TRISCAN Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) TRISCAN
Silnik VALVOLINE Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VAN WEZEL Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) VAN WEZEL
Silnik WIX FILTERS Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 1.5 AWD (RW2) SUV 190KM, 140kW, benzyna (2017.05 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:MAHLE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OC 1177
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
OC 1177
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  86
Średnica [mm]:  65,0
Gwintowana złączka:  M20x1,5
Średnica 2 [mm]:  61,5
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  54,9
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  OCS 4
Rodzaj zaworu:  Zawór przepływowy
Długożć opakowania [cm]:  7,0
Szerokość opakowania [cm]:  7,00
Ciężar netto [g]:  214,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 98,00 zł
41,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LX 5806
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
LX 5806
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  244
Szerokość [mm]:  143
Wysokość [mm]:  58,5
Materiał uszczelnienia:  Tworzywo sztuczne
Długożć opakowania [cm]:  14,5
Wysokość opakowania [cm]:  24,70
Ciężar netto [g]:  320
Szerokość opakowania [cm]:  6,50
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze