Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FA1 do Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.4 i-VTEC AWD (RW6) SUV 186KM, 137kW, benzyna (2017.09 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FILTRON Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.4 i-VTEC AWD (RW6) SUV 186KM, 137kW, benzyna (2017.09 - obecnie) FILTRON
Silnik FEBI BILSTEIN Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.4 i-VTEC AWD (RW6) SUV 186KM, 137kW, benzyna (2017.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik ELRING Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.4 i-VTEC AWD (RW6) SUV 186KM, 137kW, benzyna (2017.09 - obecnie) ELRING
Silnik MANN-FILTER Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.4 i-VTEC AWD (RW6) SUV 186KM, 137kW, benzyna (2017.09 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik KNECHT Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.4 i-VTEC AWD (RW6) SUV 186KM, 137kW, benzyna (2017.09 - obecnie) KNECHT
Silnik BOSCH Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.4 i-VTEC AWD (RW6) SUV 186KM, 137kW, benzyna (2017.09 - obecnie) BOSCH
Silnik AJUSA Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.4 i-VTEC AWD (RW6) SUV 186KM, 137kW, benzyna (2017.09 - obecnie) AJUSA
Silnik HENGST FILTER Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.4 i-VTEC AWD (RW6) SUV 186KM, 137kW, benzyna (2017.09 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik JAPANPARTS Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.4 i-VTEC AWD (RW6) SUV 186KM, 137kW, benzyna (2017.09 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik BLUE PRINT Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.4 i-VTEC AWD (RW6) SUV 186KM, 137kW, benzyna (2017.09 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik KAMOKA Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.4 i-VTEC AWD (RW6) SUV 186KM, 137kW, benzyna (2017.09 - obecnie) KAMOKA
Silnik ASHIKA Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.4 i-VTEC AWD (RW6) SUV 186KM, 137kW, benzyna (2017.09 - obecnie) ASHIKA
Silnik SWAG Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.4 i-VTEC AWD (RW6) SUV 186KM, 137kW, benzyna (2017.09 - obecnie) SWAG
Silnik FA1 Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.4 i-VTEC AWD (RW6) SUV 186KM, 137kW, benzyna (2017.09 - obecnie) FA1
Silnik MAHLE Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.4 i-VTEC AWD (RW6) SUV 186KM, 137kW, benzyna (2017.09 - obecnie) MAHLE
Silnik OEM Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.4 i-VTEC AWD (RW6) SUV 186KM, 137kW, benzyna (2017.09 - obecnie) OEM
Silnik PURFLUX Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.4 i-VTEC AWD (RW6) SUV 186KM, 137kW, benzyna (2017.09 - obecnie) PURFLUX
Silnik SCT - MANNOL Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.4 i-VTEC AWD (RW6) SUV 186KM, 137kW, benzyna (2017.09 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik UFI Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.4 i-VTEC AWD (RW6) SUV 186KM, 137kW, benzyna (2017.09 - obecnie) UFI
Silnik MAXGEAR Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.4 i-VTEC AWD (RW6) SUV 186KM, 137kW, benzyna (2017.09 - obecnie) MAXGEAR
Silnik K&N FILTERS Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.4 i-VTEC AWD (RW6) SUV 186KM, 137kW, benzyna (2017.09 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik ALCO FILTER Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.4 i-VTEC AWD (RW6) SUV 186KM, 137kW, benzyna (2017.09 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik VAICO Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.4 i-VTEC AWD (RW6) SUV 186KM, 137kW, benzyna (2017.09 - obecnie) VAICO
Silnik FACET Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.4 i-VTEC AWD (RW6) SUV 186KM, 137kW, benzyna (2017.09 - obecnie) FACET
Silnik HART Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.4 i-VTEC AWD (RW6) SUV 186KM, 137kW, benzyna (2017.09 - obecnie) HART
Silnik PURRO Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.4 i-VTEC AWD (RW6) SUV 186KM, 137kW, benzyna (2017.09 - obecnie) PURRO
Silnik CALORSTAT BY VERNET Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.4 i-VTEC AWD (RW6) SUV 186KM, 137kW, benzyna (2017.09 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik KOLBENSCHMIDT Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.4 i-VTEC AWD (RW6) SUV 186KM, 137kW, benzyna (2017.09 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik PAYEN Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.4 i-VTEC AWD (RW6) SUV 186KM, 137kW, benzyna (2017.09 - obecnie) PAYEN
Silnik ACKOJA Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.4 i-VTEC AWD (RW6) SUV 186KM, 137kW, benzyna (2017.09 - obecnie) ACKOJA
Silnik AMC FILTER Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.4 i-VTEC AWD (RW6) SUV 186KM, 137kW, benzyna (2017.09 - obecnie) AMC FILTER
Silnik BORG & BECK Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.4 i-VTEC AWD (RW6) SUV 186KM, 137kW, benzyna (2017.09 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BREMI Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.4 i-VTEC AWD (RW6) SUV 186KM, 137kW, benzyna (2017.09 - obecnie) BREMI
Silnik COMLINE Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.4 i-VTEC AWD (RW6) SUV 186KM, 137kW, benzyna (2017.09 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.4 i-VTEC AWD (RW6) SUV 186KM, 137kW, benzyna (2017.09 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.4 i-VTEC AWD (RW6) SUV 186KM, 137kW, benzyna (2017.09 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.4 i-VTEC AWD (RW6) SUV 186KM, 137kW, benzyna (2017.09 - obecnie) DELPHI
Silnik DOKUJI Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.4 i-VTEC AWD (RW6) SUV 186KM, 137kW, benzyna (2017.09 - obecnie) DOKUJI
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.4 i-VTEC AWD (RW6) SUV 186KM, 137kW, benzyna (2017.09 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EPS Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.4 i-VTEC AWD (RW6) SUV 186KM, 137kW, benzyna (2017.09 - obecnie) EPS
Silnik ERA Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.4 i-VTEC AWD (RW6) SUV 186KM, 137kW, benzyna (2017.09 - obecnie) ERA
Silnik EUROL Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.4 i-VTEC AWD (RW6) SUV 186KM, 137kW, benzyna (2017.09 - obecnie) EUROL
Silnik FEBEST Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.4 i-VTEC AWD (RW6) SUV 186KM, 137kW, benzyna (2017.09 - obecnie) FEBEST
Silnik GATES Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.4 i-VTEC AWD (RW6) SUV 186KM, 137kW, benzyna (2017.09 - obecnie) GATES
Silnik GLYCO Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.4 i-VTEC AWD (RW6) SUV 186KM, 137kW, benzyna (2017.09 - obecnie) GLYCO
Silnik HELLA Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.4 i-VTEC AWD (RW6) SUV 186KM, 137kW, benzyna (2017.09 - obecnie) HELLA
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.4 i-VTEC AWD (RW6) SUV 186KM, 137kW, benzyna (2017.09 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HITACHI Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.4 i-VTEC AWD (RW6) SUV 186KM, 137kW, benzyna (2017.09 - obecnie) HITACHI
Silnik IPARTS Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.4 i-VTEC AWD (RW6) SUV 186KM, 137kW, benzyna (2017.09 - obecnie) IPARTS
Silnik JP GROUP Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.4 i-VTEC AWD (RW6) SUV 186KM, 137kW, benzyna (2017.09 - obecnie) JP GROUP
Silnik KAVO PARTS Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.4 i-VTEC AWD (RW6) SUV 186KM, 137kW, benzyna (2017.09 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.4 i-VTEC AWD (RW6) SUV 186KM, 137kW, benzyna (2017.09 - obecnie) KAWE
Silnik KW Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.4 i-VTEC AWD (RW6) SUV 186KM, 137kW, benzyna (2017.09 - obecnie) KW
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.4 i-VTEC AWD (RW6) SUV 186KM, 137kW, benzyna (2017.09 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEYLE Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.4 i-VTEC AWD (RW6) SUV 186KM, 137kW, benzyna (2017.09 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.4 i-VTEC AWD (RW6) SUV 186KM, 137kW, benzyna (2017.09 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTORAD Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.4 i-VTEC AWD (RW6) SUV 186KM, 137kW, benzyna (2017.09 - obecnie) MOTORAD
Silnik MOTUL Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.4 i-VTEC AWD (RW6) SUV 186KM, 137kW, benzyna (2017.09 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.4 i-VTEC AWD (RW6) SUV 186KM, 137kW, benzyna (2017.09 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NISSENS Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.4 i-VTEC AWD (RW6) SUV 186KM, 137kW, benzyna (2017.09 - obecnie) NISSENS
Silnik NRF Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.4 i-VTEC AWD (RW6) SUV 186KM, 137kW, benzyna (2017.09 - obecnie) NRF
Silnik QUINTON HAZELL Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.4 i-VTEC AWD (RW6) SUV 186KM, 137kW, benzyna (2017.09 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik STONE-JAPAN Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.4 i-VTEC AWD (RW6) SUV 186KM, 137kW, benzyna (2017.09 - obecnie) STONE-JAPAN
Silnik TEDGUM Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.4 i-VTEC AWD (RW6) SUV 186KM, 137kW, benzyna (2017.09 - obecnie) TEDGUM
Silnik TRISCAN Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.4 i-VTEC AWD (RW6) SUV 186KM, 137kW, benzyna (2017.09 - obecnie) TRISCAN
Silnik VEMO Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.4 i-VTEC AWD (RW6) SUV 186KM, 137kW, benzyna (2017.09 - obecnie) VEMO
Silnik VIC Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.4 i-VTEC AWD (RW6) SUV 186KM, 137kW, benzyna (2017.09 - obecnie) VIC
Silnik WIX FILTERS Honda CR-V V (RW_, RT_, RS_) 2.4 i-VTEC AWD (RW6) SUV 186KM, 137kW, benzyna (2017.09 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:FA1

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
256.852.001
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
256.852.001
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M14x1,5
Długość [mm]:  15
Kształt łba sruby / nakrętki:  Zewnętrzny szesciokątny
Rozmiar klucza:  SW17
Dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu):  359.980.100
Dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu):  372.980.100
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 36,00 zł
13,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
372.980.010
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
372.980.010
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  14
Średnica zewnętrzna [mm]:  22
Grubość [mm]:  2
Kształt:  Kształt A
Materiał:  Aluminium
Jednostka ilości:  Jednostka pakowania
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 36,00 zł
13,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
256.852.011
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
256.852.011
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M14x1,5
Długość [mm]:  15
Kształt łba sruby / nakrętki:  Zewnętrzny szesciokątny
Rozmiar klucza:  SW17
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 39,00 zł
14,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
256.852.021
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
256.852.021
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M14x1,5
Długość [mm]:  15
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 62,00 zł
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
372.980.100
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
372.980.100
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  14
Średnica zewnętrzna [mm]:  22
Grubość [mm]:  2
Kształt:  Kształt A
Materiał:  Aluminium
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 111,00 zł
54,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze