Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik UFI do Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FILTRON Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik KNECHT Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) KNECHT
Silnik BOSCH Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) BOSCH
Silnik FEBI BILSTEIN Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik HENGST FILTER Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik KAMOKA Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) KAMOKA
Silnik MAHLE Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) MAHLE
Silnik JAPANPARTS Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik ASHIKA Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) ASHIKA
Silnik BLUE PRINT Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik SWAG Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) SWAG
Silnik OEM Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) OEM
Silnik FEBEST Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) FEBEST
Silnik PURFLUX Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) PURFLUX
Silnik SCT - MANNOL Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik MAXGEAR Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) MAXGEAR
Silnik VAICO Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) VAICO
Silnik HART Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) HART
Silnik DENCKERMANN Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik FACET Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) FACET
Silnik UFI Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) UFI
Silnik AJUSA Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) AJUSA
Silnik ALCO FILTER Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) AMC FILTER
Silnik BGA Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) BGA
Silnik BORG & BECK Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) BORG & BECK
Silnik CASTROL Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) CASTROL
Silnik CONTINENTAL Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) DELPHI
Silnik DOKUJI Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) DOKUJI
Silnik DR!VE+ Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) DR!VE+
Silnik EPS Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) EPS
Silnik EUROL Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) EUROREPAR
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik IPARTS Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) IPARTS
Silnik JAPKO Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) JAPKO
Silnik KAVO PARTS Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KW Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) KW
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MISFAT Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTUL Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NRF Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) NRF
Silnik QFIX Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) RAVENOL
Silnik TRISCAN Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) TRISCAN
Silnik VALVOLINE Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VIC Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) VIC
Producent:UFI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
UFI
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
23.617.00
dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
UFI
Kod:
23.617.00
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  86
Wymiar gwintu:  M 20 X 1,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  68
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  71
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  64
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  56
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  1,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 78,00 zł
28,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 3-4 dni

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze