Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KAMOKA do Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FILTRON Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik KNECHT Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) KNECHT
Silnik BOSCH Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) BOSCH
Silnik FEBI BILSTEIN Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik HENGST FILTER Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik KAMOKA Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) KAMOKA
Silnik MAHLE Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) MAHLE
Silnik JAPANPARTS Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik ASHIKA Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) ASHIKA
Silnik BLUE PRINT Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik SWAG Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) SWAG
Silnik OEM Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) OEM
Silnik FEBEST Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) FEBEST
Silnik PURFLUX Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) PURFLUX
Silnik SCT - MANNOL Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik MAXGEAR Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) MAXGEAR
Silnik VAICO Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) VAICO
Silnik HART Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) HART
Silnik DENCKERMANN Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik FACET Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) FACET
Silnik UFI Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) UFI
Silnik AJUSA Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) AJUSA
Silnik ALCO FILTER Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) AMC FILTER
Silnik BGA Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) BGA
Silnik BORG & BECK Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) BORG & BECK
Silnik CASTROL Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) CASTROL
Silnik CONTINENTAL Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) DELPHI
Silnik DOKUJI Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) DOKUJI
Silnik DR!VE+ Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) DR!VE+
Silnik EPS Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) EPS
Silnik EUROL Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) EUROREPAR
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik IPARTS Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) IPARTS
Silnik JAPKO Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) JAPKO
Silnik KAVO PARTS Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KW Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) KW
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MISFAT Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTUL Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NRF Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) NRF
Silnik QFIX Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) RAVENOL
Silnik TRISCAN Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) TRISCAN
Silnik VALVOLINE Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VIC Honda JAZZ V (GR_) 1.5 eHEV (GR3) liftback 109KM, 80kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.02 - obecnie) VIC
Producent:KAMOKA

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAMOKA
4.8 (4 ocen)
Kod produktu:
F103301
dostępny
4.8 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
F103301
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Rodzaj zaworu:  Zawór ograniczający cisnienie
Rodzaj zaworu:  Zawór zwrotny
Wysokość [mm]:  67
Średnica zewnętrzna [mm]:  68
Wymiar gwintu:  M20x1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 39,00 zł
14,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KAMOKA
4.8 (4 ocen)
Kod produktu:
F102001
dostępny
4.8 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
F102001
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Rodzaj zaworu:  Zawór ograniczający cisnienie
Rodzaj zaworu:  Zawór zwrotny
Wysokość [mm]:  84
Średnica zewnętrzna [mm]:  82
Wymiar gwintu:  M20x1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 45,00 zł
16,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze