Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KNECHT do Hyundai i20 II coupe (GB) 1.2 coupe 75KM, 55kW, benzyna (2015.03 - obecnie)

Silnik AJUSA Hyundai i20 II coupe (GB) 1.2 coupe 75KM, 55kW, benzyna (2015.03 - obecnie) AJUSA
Silnik BOSCH Hyundai i20 II coupe (GB) 1.2 coupe 75KM, 55kW, benzyna (2015.03 - obecnie) BOSCH
Silnik FEBEST Hyundai i20 II coupe (GB) 1.2 coupe 75KM, 55kW, benzyna (2015.03 - obecnie) FEBEST
Silnik MANN-FILTER Hyundai i20 II coupe (GB) 1.2 coupe 75KM, 55kW, benzyna (2015.03 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik KNECHT Hyundai i20 II coupe (GB) 1.2 coupe 75KM, 55kW, benzyna (2015.03 - obecnie) KNECHT
Silnik FAI AUTOPARTS Hyundai i20 II coupe (GB) 1.2 coupe 75KM, 55kW, benzyna (2015.03 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik HART Hyundai i20 II coupe (GB) 1.2 coupe 75KM, 55kW, benzyna (2015.03 - obecnie) HART
Silnik PAYEN Hyundai i20 II coupe (GB) 1.2 coupe 75KM, 55kW, benzyna (2015.03 - obecnie) PAYEN
Silnik ALCO FILTER Hyundai i20 II coupe (GB) 1.2 coupe 75KM, 55kW, benzyna (2015.03 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik BORG & BECK Hyundai i20 II coupe (GB) 1.2 coupe 75KM, 55kW, benzyna (2015.03 - obecnie) BORG & BECK
Silnik CASTROL Hyundai i20 II coupe (GB) 1.2 coupe 75KM, 55kW, benzyna (2015.03 - obecnie) CASTROL
Silnik ELRING Hyundai i20 II coupe (GB) 1.2 coupe 75KM, 55kW, benzyna (2015.03 - obecnie) ELRING
Silnik EUROREPAR Hyundai i20 II coupe (GB) 1.2 coupe 75KM, 55kW, benzyna (2015.03 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FA1 Hyundai i20 II coupe (GB) 1.2 coupe 75KM, 55kW, benzyna (2015.03 - obecnie) FA1
Silnik FRECCIA Hyundai i20 II coupe (GB) 1.2 coupe 75KM, 55kW, benzyna (2015.03 - obecnie) FRECCIA
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Hyundai i20 II coupe (GB) 1.2 coupe 75KM, 55kW, benzyna (2015.03 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik INA Hyundai i20 II coupe (GB) 1.2 coupe 75KM, 55kW, benzyna (2015.03 - obecnie) INA
Silnik IPSA Hyundai i20 II coupe (GB) 1.2 coupe 75KM, 55kW, benzyna (2015.03 - obecnie) IPSA
Silnik MAHLE Hyundai i20 II coupe (GB) 1.2 coupe 75KM, 55kW, benzyna (2015.03 - obecnie) MAHLE
Silnik OEM Hyundai i20 II coupe (GB) 1.2 coupe 75KM, 55kW, benzyna (2015.03 - obecnie) OEM
Silnik QFIX Hyundai i20 II coupe (GB) 1.2 coupe 75KM, 55kW, benzyna (2015.03 - obecnie) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Hyundai i20 II coupe (GB) 1.2 coupe 75KM, 55kW, benzyna (2015.03 - obecnie) QUINTON HAZELL
Producent:KNECHT

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KNECHT
5.0 (23 ocen)
Kod produktu:
LX 4238
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (23 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
LX 4238
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  248
Długość całkowita [mm]:  247,5
Szerokość [mm]:  146
Materiał uszczelnienia:  Tworzywo sztuczne
Ciężar netto [g]:  282,0
Do 100 dni na zwrot
55,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze