Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KNECHT do Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.08 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.08 - obecnie) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.08 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik AJUSA Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.08 - obecnie) AJUSA
Silnik FILTRON Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.08 - obecnie) FILTRON
Silnik HENGST FILTER Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.08 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik FEBI BILSTEIN Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.08 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik KAMOKA Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.08 - obecnie) KAMOKA
Silnik SWAG Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.08 - obecnie) SWAG
Silnik MANN-FILTER Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.08 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik BOSCH Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.08 - obecnie) BOSCH
Silnik KNECHT Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.08 - obecnie) KNECHT
Silnik ACKOJA Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.08 - obecnie) ACKOJA
Silnik MAHLE Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.08 - obecnie) MAHLE
Silnik SCT - MANNOL Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.08 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik BLUE PRINT Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.08 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik JAPANPARTS Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.08 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik PURFLUX Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.08 - obecnie) PURFLUX
Silnik ASHIKA Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.08 - obecnie) ASHIKA
Silnik UFI Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.08 - obecnie) UFI
Silnik HART Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.08 - obecnie) HART
Silnik GATES Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.08 - obecnie) GATES
Silnik MAXGEAR Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.08 - obecnie) MAXGEAR
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.08 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik INA Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.08 - obecnie) INA
Silnik PAYEN Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.08 - obecnie) PAYEN
Silnik SOFIMA Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.08 - obecnie) SOFIMA
Silnik AKRON-MALÒ Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.08 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.08 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.08 - obecnie) AMC FILTER
Silnik BORG & BECK Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.08 - obecnie) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.08 - obecnie) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.08 - obecnie) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.08 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.08 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.08 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.08 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EPS Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.08 - obecnie) EPS
Silnik ERA Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.08 - obecnie) ERA
Silnik EUROL Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.08 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.08 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FA1 Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.08 - obecnie) FA1
Silnik FACET Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.08 - obecnie) FACET
Silnik FAI AUTOPARTS Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.08 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.08 - obecnie) FRAM
Silnik HUTCHINSON Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.08 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik JAPKO Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.08 - obecnie) JAPKO
Silnik JPN Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.08 - obecnie) JPN
Silnik K&N FILTERS Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.08 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.08 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.08 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.08 - obecnie) KW
Silnik LUCAS Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.08 - obecnie) LUCAS
Silnik METZGER Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.08 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.08 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.08 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTUL Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.08 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.08 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NIPPARTS Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.08 - obecnie) NIPPARTS
Silnik OEM Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.08 - obecnie) OEM
Silnik OPTIMAL Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.08 - obecnie) OPTIMAL
Silnik OYODO Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.08 - obecnie) OYODO
Silnik PURRO Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.08 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.08 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.08 - obecnie) RUVILLE
Silnik TRISCAN Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.08 - obecnie) TRISCAN
Silnik VAICO Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.08 - obecnie) VAICO
Silnik VALVOLINE Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.08 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.08 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI liftback 101KM, 74kW, benzyna (2020.08 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:KNECHT

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KNECHT
4.9 (38 ocen)
Kod produktu:
OC 1566
dostępny
4.9 (38 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
OC 1566
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  67
Gwintowana złączka:  M20x1,5
Wysokość opakowania [cm]:  6,70
Długożć opakowania [cm]:  7,0
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  OCS 4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Ciężar netto [g]:  210,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 78,00 zł
28,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KNECHT
5.0 (23 ocen)
Kod produktu:
LX 4238
dostępny
5.0 (23 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
LX 4238
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  248
Długość całkowita [mm]:  247,5
Szerokość [mm]:  146
Materiał uszczelnienia:  Tworzywo sztuczne
Ciężar netto [g]:  282,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 119,00 zł
58,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze