Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MANN-FILTER do Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik FILTRON Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) FILTRON
Silnik HENGST FILTER Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik FEBI BILSTEIN Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik KAMOKA Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) KAMOKA
Silnik SWAG Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) SWAG
Silnik MANN-FILTER Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik KNECHT Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) KNECHT
Silnik AJUSA Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) AJUSA
Silnik ACKOJA Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) ACKOJA
Silnik BOSCH Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) BOSCH
Silnik MAHLE Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) MAHLE
Silnik SCT - MANNOL Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik BLUE PRINT Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik JAPANPARTS Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik PURFLUX Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) PURFLUX
Silnik MOTUL Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) MOTUL
Silnik VALEO Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) VALEO
Silnik ASHIKA Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) ASHIKA
Silnik UFI Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) UFI
Silnik HART Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) HART
Silnik DENCKERMANN Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik MAXGEAR Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik PAYEN Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) PAYEN
Silnik SOFIMA Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) SOFIMA
Silnik AKRON-MALÒ Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) AMC FILTER
Silnik BGA Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) BGA
Silnik BIRTH Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) BIRTH
Silnik BORG & BECK Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) BORG & BECK
Silnik CASTROL Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) CASTROL
Silnik CHAMPION Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) CORTECO
Silnik DAYCO Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) DAYCO
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EPS Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) EPS
Silnik ERA Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) ERA
Silnik EUROL Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FA1 Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) FA1
Silnik FACET Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) FACET
Silnik FAI AUTOPARTS Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) GATES
Silnik GLASER Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) GLASER
Silnik HOFFER Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik JAPKO Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) JAPKO
Silnik JPN Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) JPN
Silnik K&N FILTERS Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) KW
Silnik LUCAS Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) LUCAS
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik METZGER Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NIPPARTS Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) NIPPARTS
Silnik NTY Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) NTY
Silnik OEM Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) OEM
Silnik OPTIMAL Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) OPTIMAL
Silnik OYODO Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) OYODO
Silnik PURRO Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) RUVILLE
Silnik SALERI SIL Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) SALERI SIL
Silnik SCHAEFFLER INA Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) SCHAEFFLER INA
Silnik SKF Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) SKF
Silnik TRISCAN Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) TRISCAN
Silnik VAICO Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) VAICO
Silnik VALVOLINE Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMA Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) VEMA
Silnik VEMO Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:MANN-FILTER

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MANN-FILTER
4.9 (79 ocen)
Kod produktu:
W 7023
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (79 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MANN-FILTER
Kod:
W 7023
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego: LS 6/2
Wysokość [mm]: 77
Wymiar gwintu: M20x1.5
Średnica zewnętrzna [mm]: 66
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]: 1,0
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z zaworem zwrotnym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 72,00 zł
30,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MANN-FILTER
4.8 (42 ocen)
Kod produktu:
C 25 002
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.8 (42 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MANN-FILTER
Kod:
C 25 002
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Wkład filtra
Długość [mm]: 249
Szerokość [mm]: 146
Wysokość [mm]: 56
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 138,00 zł
67,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MANN-FILTER
4.9 (79 ocen)
Kod produktu:
Life-Time Filter
niedostępny
4.9 (79 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MANN-FILTER
Kod:
Life-Time Filter
Rodzaj filtra: Wkład filtra
Rodzaj filtra: Element dożywotni
Do 100 dni na zwrot
MANN-FILTER
4.9 (79 ocen)
Kod produktu:
Life-Time Filter
niedostępny
4.9 (79 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MANN-FILTER
Kod:
Life-Time Filter
Rodzaj filtra: Wkład filtra
Rodzaj filtra: Element dożywotni
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze