Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik PURFLUX do Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik FILTRON Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) FILTRON
Silnik HENGST FILTER Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik FEBI BILSTEIN Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik KAMOKA Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) KAMOKA
Silnik SWAG Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) SWAG
Silnik MANN-FILTER Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik KNECHT Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) KNECHT
Silnik AJUSA Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) AJUSA
Silnik ACKOJA Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) ACKOJA
Silnik BOSCH Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) BOSCH
Silnik MAHLE Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) MAHLE
Silnik SCT - MANNOL Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik BLUE PRINT Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik JAPANPARTS Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik PURFLUX Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) PURFLUX
Silnik VALEO Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) VALEO
Silnik ASHIKA Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) ASHIKA
Silnik UFI Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) UFI
Silnik HART Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) HART
Silnik MAXGEAR Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) MAXGEAR
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik PAYEN Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) PAYEN
Silnik SOFIMA Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) SOFIMA
Silnik AKRON-MALÒ Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) AMC FILTER
Silnik BIRTH Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) BIRTH
Silnik BORG & BECK Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) BORG & BECK
Silnik CASTROL Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) CASTROL
Silnik CHAMPION Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EPS Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) EPS
Silnik ERA Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) ERA
Silnik EUROL Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FA1 Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) FA1
Silnik FACET Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) FACET
Silnik FAI AUTOPARTS Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) GATES
Silnik HUTCHINSON Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik INA Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) INA
Silnik JAPKO Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) JAPKO
Silnik JPN Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) JPN
Silnik K&N FILTERS Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) KW
Silnik LUCAS Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) LUCAS
Silnik METZGER Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTUL Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NIPPARTS Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) NIPPARTS
Silnik NTY Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) NTY
Silnik OEM Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) OEM
Silnik OPTIMAL Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) OPTIMAL
Silnik OYODO Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) OYODO
Silnik PURRO Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) RUVILLE
Silnik SALERI SIL Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) SALERI SIL
Silnik SKF Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) SKF
Silnik TRISCAN Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) TRISCAN
Silnik VAICO Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) VAICO
Silnik VALVOLINE Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMA Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) VEMA
Silnik VEMO Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Hyundai i20 III (BC3, BI3) 1.0 T-GDI hybrid 48V liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.08 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:PURFLUX

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PURFLUX
5.0 (15 ocen)
Kod produktu:
LS892
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (15 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PURFLUX
Kod:
LS892
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica zewnętrzna [mm]:  66
Wymiar gwintu:  M20x1,5
Wysokość [mm]:  65
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 78,00 zł
28,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

PURFLUX
4.3 (6 ocen)
Kod produktu:
A1796
dostępny
4.3 (6 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PURFLUX
Kod:
A1796
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  249
Szerokość [mm]:  146
Wysokość [mm]:  56
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 119,00 zł
58,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze