Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik PZL FILTERS do Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FILTRON Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) FILTRON
Silnik ELRING Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) ELRING
Silnik MANN-FILTER Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik AJUSA Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) AJUSA
Silnik JAPANPARTS Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik KAMOKA Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) KAMOKA
Silnik ASHIKA Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) ASHIKA
Silnik OEM Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) OEM
Silnik HENGST FILTER Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik CHAMPION Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) CHAMPION
Silnik DENCKERMANN Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik KNECHT Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) KNECHT
Silnik PURFLUX Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) PURFLUX
Silnik NIPPARTS Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) NIPPARTS
Silnik JAPKO Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) JAPKO
Silnik MAHLE Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) MAHLE
Silnik PZL FILTERS Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) PZL FILTERS
Silnik UFI Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) UFI
Silnik HART Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) HART
Silnik MEAT & DORIA Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik SCT - MANNOL Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik DR!VE+ Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) DR!VE+
Silnik JPN Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) JPN
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik MAGNETI MARELLI Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAXGEAR Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) MAXGEAR
Silnik PAYEN Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) PAYEN
Silnik ACKOJA Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) ACKOJA
Silnik AKRON-MALÒ Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) AMC FILTER
Silnik AUTOMEGA Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik BORG & BECK Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BREDA LORETT Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) BREDA LORETT
Silnik BUGATTI Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) BUGATTI
Silnik CLEAN FILTERS Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DOKUJI Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) DOKUJI
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EUROREPAR Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FLENNOR Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) FLENNOR
Silnik FRAM Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) FRAM
Silnik FRIGAIR Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) FRIGAIR
Silnik GATES Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) GATES
Silnik HC-CARGO Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) HC-CARGO
Silnik HOFFER Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) IJS GROUP
Silnik IPARTS Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) IPARTS
Silnik KAVO PARTS Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik LUCAS Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) LUCAS
Silnik MAPCO Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEYLE Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NPS Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) NPS
Silnik OPTIMAL Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) OPTIMAL
Silnik OYODO Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) OYODO
Silnik PURRO Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik SAKURA Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) SAKURA
Silnik SNR Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) SOFIMA
Silnik STONE-JAPAN Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) STONE-JAPAN
Silnik TRISCAN Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) TRISCAN
Silnik VAICO Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) VAICO
Silnik VEYANCE Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) VEYANCE
Silnik VIC Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) VIC
Silnik WIX FILTERS Kia ROADSTER (DB63) 1.8 kabriolet 136KM, 100kW, benzyna (1999.08 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:PZL FILTERS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PZL FILTERS
4.3 (4 ocen)
Kod produktu:
PP27
dostępny
4.3 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PZL FILTERS
Kod:
PP27
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  66,5
Wymiar gwintu:  M 20 X 1.5
Średnica zewnętrzna [mm]:  69
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  64
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  56
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 79,00 zł
33,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
PZL FILTERS
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
WA50311
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PZL FILTERS
Kod:
WA50311
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  258
Szerokość [mm]:  157
Wysokość [mm]:  41,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 94,00 zł
39,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze