Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik BLUE PRINT do Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik INA Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) INA
Silnik BOSCH Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) BOSCH
Silnik FA1 Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) FA1
Silnik VAICO Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) VAICO
Silnik AJUSA Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) AJUSA
Silnik GATES Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) GATES
Silnik MANN-FILTER Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik PURFLUX Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) PURFLUX
Silnik JAPANPARTS Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) JAPKO
Silnik K&N FILTERS Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KNECHT Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) KNECHT
Silnik MAXGEAR Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) MAXGEAR
Silnik PAYEN Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) PAYEN
Silnik ALCO FILTER Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik ASHIKA Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) ASHIKA
Silnik BLUE PRINT Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) BORG & BECK
Silnik COMLINE Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DR!VE+ Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRI Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) DRI
Silnik ELSTOCK Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) ELSTOCK
Silnik EPS Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) EPS
Silnik EUROREPAR Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) FACET
Silnik FAST Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) FAST
Silnik FEBI BILSTEIN Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FILTRON Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) FILTRON
Silnik FRAM Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) FRAM
Silnik GLASER Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) GLASER
Silnik HENGST FILTER Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik IPD Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) IPD
Silnik JC PREMIUM Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) JC PREMIUM
Silnik KAMOKA Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) KAMOKA
Silnik KW Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) KW
Silnik LUCAS Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) LUCAS
Silnik MAHLE Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) MAHLE
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik METZGER Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) METZGER
Silnik MOTUL Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NISSENS Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) NISSENS
Silnik OEM Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) OEM
Silnik OPTIMAL Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PIERBURG Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURRO Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) RAVENOL
Silnik SCT - MANNOL Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) SIDAT
Silnik SOFIMA Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) SWAG
Silnik THERMOTEC Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TMI Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) UFI
Silnik VALEO Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) VALEO
Silnik VAN WEZEL Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) VAN WEZEL
Silnik VEMA Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) VEMA
Silnik VEMO Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) VEMO
Silnik WALKER Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) WALKER
Silnik WIX FILTERS Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 3.0 D250 MHEV 4x4 SUV 249KM, 183kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:BLUE PRINT

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BLUE PRINT
5.0 (11 ocen)
Kod produktu:
ADBP210093
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BLUE PRINT
Kod:
ADBP210093
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Wkład filtra
Wysokość [mm]: 133
Średnica wewnętrzna [mm]: 15
Średnica zewnętrzna [mm]: 57,5
Średnica pierścienia uszczelniającego: 62,5
Średnica zewnętrzna pierścienia uszczelniającego: 69,5
Ciężar [kg]: 0,055
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 84,00 zł
35,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze