Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAHLE do Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FEBI BILSTEIN Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik VICTOR REINZ Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik ELRING Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) ELRING
Silnik AJUSA Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) AJUSA
Silnik BLUE PRINT Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik JAPANPARTS Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik ASHIKA Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) ASHIKA
Silnik SWAG Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) SWAG
Silnik KNECHT Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) KNECHT
Silnik FA1 Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) FA1
Silnik MAHLE Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) MAHLE
Silnik DENCKERMANN Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik K&N FILTERS Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik HENGST FILTER Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik MANN-FILTER Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik JAPKO Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) JAPKO
Silnik VAICO Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) VAICO
Silnik EUROREPAR Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FILTRON Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) FILTRON
Silnik BOSCH Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) BOSCH
Silnik JPN Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) JPN
Silnik SCT - MANNOL Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik UFI Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) UFI
Silnik ACKOJA Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) ACKOJA
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik MOTUL Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik PAYEN Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) PAYEN
Silnik AKRON-MALÒ Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) AMC FILTER
Silnik BGA Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) BGA
Silnik BORG & BECK Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) BORG & BECK
Silnik CASTROL Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) DELPHI
Silnik DENSO Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) DENSO
Silnik DOKUJI Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) DOKUJI
Silnik DR!VE+ Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRI Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) DRI
Silnik ELSTOCK Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) ELSTOCK
Silnik ENERGY Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) ENERGY
Silnik EPS Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) EPS
Silnik ERA Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) ERA
Silnik EUROL Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) EUROL
Silnik FACET Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) FACET
Silnik FAI AUTOPARTS Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) FRAM
Silnik GLASER Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) GLASER
Silnik HELLA Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) HELLA
Silnik HITACHI Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) HITACHI
Silnik IPSA Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) IPSA
Silnik KAMOKA Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) KAWE
Silnik KW Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) KW
Silnik LUCAS Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAXGEAR Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTORAD Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) MOTORAD
Silnik NIPPARTS Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) NIPPARTS
Silnik NPS Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) NPS
Silnik PURFLUX Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) RAVENOL
Silnik SOFIMA Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) SOFIMA
Silnik STONE-JAPAN Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) STONE-JAPAN
Silnik TMI Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) TRISCAN
Silnik VALVOLINE Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) VEMO
Silnik VIC Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) VIC
Silnik WIX FILTERS Lexus UX (_AA1_, _AH1_, _MA1_) 250h E-Four (MZAH15) SUV 152KM, 112kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.10 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:MAHLE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OC 534
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
OC 534
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Średnica [mm]:  65,2
Wysokość [mm]:  71
Gwintowana złączka:  3/4"-16UNF-2B
Średnica 2 [mm]:  61,5
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  54,9
Moment dokrecenia [Nm]:  16
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  OCS 4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Rodzaj zaworu:  Zawór przepływowy
Ciężar netto [g]:  207,0
Długożć opakowania [cm]:  7,0
Szerokość opakowania [cm]:  7,00
Wysokość opakowania [cm]:  7,80
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 70,00 zł
25,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LX 5056
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
LX 5056
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  175
Długość całkowita [mm]:  175
Szerokość [mm]:  164
Ilość montowana w aucie:  1
Ciężar netto [g]:  142,0
Długożć opakowania [cm]:  18,6
Wysokość opakowania [cm]:  19,60
Szerokość opakowania [cm]:  4,60
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 183,00 zł
89,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze