Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAXGEAR do Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FILTRON Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) FILTRON
Silnik ELRING Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) ELRING
Silnik MANN-FILTER Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) MANN-FILTER
Silnik KAMOKA Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) KAMOKA
Silnik OEM Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) OEM
Silnik KNECHT Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) KNECHT
Silnik FA1 Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) FA1
Silnik AJUSA Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) AJUSA
Silnik MAHLE Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) MAHLE
Silnik BOSCH Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) BOSCH
Silnik FEBEST Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) FEBEST
Silnik IPARTS Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) IPARTS
Silnik PZL FILTERS Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) PZL FILTERS
Silnik UFI Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) UFI
Silnik MAXGEAR Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) MAXGEAR
Silnik NIPPARTS Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) NIPPARTS
Silnik HART Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) HART
Silnik JPN Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) JPN
Silnik QUINTON HAZELL Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) QUINTON HAZELL
Silnik ACKOJA Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) ACKOJA
Silnik AE Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) AE
Silnik AKRON-MALÒ Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) ALCO FILTER
Silnik AMC Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) AMC
Silnik BORG & BECK Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) CONTINENTAL
Silnik CORTECO Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) CORTECO
Silnik ELWIS ROYAL Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) ELWIS ROYAL
Silnik EUROREPAR Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) FAI AUTOPARTS
Silnik GOETZE ENGINE Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) GOETZE ENGINE
Silnik HOFFER Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) HOFFER
Silnik IPSA Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) IPSA
Silnik KOLBENSCHMIDT Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAPCO Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) MEAT & DORIA
Silnik NPS Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) NPS
Silnik OPTIMAL Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) OPTIMAL
Silnik PAYEN Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) PAYEN
Silnik SIDAT Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) SIDAT
Silnik TRISCAN Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) TRISCAN
Silnik WIX FILTERS Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 coupe 120KM, 88kW, benzyna (1985.09 - 1987.10) WIX FILTERS
Producent:MAXGEAR

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
4.6 (11 ocen)
Kod produktu:
26-0427
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.6 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
26-0427
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  92
Wymiar gwintu:  M 20 x 1,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  81,5
Średnica 1 [mm]:  57
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 56,00 zł
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
4.6 (11 ocen)
Kod produktu:
26-0397
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.6 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
26-0397
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  LS 6/1
Wysokość [mm]:  90
Wymiar gwintu:  M 20 X 1.5
Średnica zewnętrzna [mm]:  66
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z dwoma zaworami zwrotnymi
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  62
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  1,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 56,00 zł
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
59-0007
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
59-0007
Jednostka:
szt
Sonda lambda:  Nieogrzewany
Liczba przewodów:  1
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]:  80000
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez wtyczki
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 200,00 zł
97,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze