Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik UFI do Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.9 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.9 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) ELRING
Silnik BOSCH Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.9 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) BOSCH
Silnik AJUSA Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.9 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) AJUSA
Silnik OEM Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.9 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) OEM
Silnik HENGST FILTER Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.9 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) HENGST FILTER
Silnik FA1 Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.9 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) FA1
Silnik NTY Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.9 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) NTY
Silnik UFI Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.9 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) UFI
Silnik NIPPARTS Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.9 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) NIPPARTS
Silnik CALORSTAT BY VERNET Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.9 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) CALORSTAT BY VERNET
Silnik HART Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.9 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) HART
Silnik JPN Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.9 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) JPN
Silnik PAYEN Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.9 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) PAYEN
Silnik AMC Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.9 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) AMC
Silnik BGA Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.9 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) BGA
Silnik BREMI Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.9 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) BREMI
Silnik CASTROL Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.9 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) CASTROL
Silnik CHAMPION Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.9 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) CHAMPION
Silnik CORTECO Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.9 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) CORTECO
Silnik DENCKERMANN Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.9 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) DENCKERMANN
Silnik EUROL Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.9 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) EUROL
Silnik EUROREPAR Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.9 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) EUROREPAR
Silnik GLYCO Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.9 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) GLYCO
Silnik HUTCHINSON Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.9 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) HUTCHINSON
Silnik JAPKO Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.9 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) JAPKO
Silnik KAVO PARTS Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.9 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) KAVO PARTS
Silnik KAWE Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.9 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) KAWE
Silnik KING Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.9 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) KING
Silnik MAPCO Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.9 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) MAPCO
Silnik OYODO Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.9 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) OYODO
Silnik QFIX Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.9 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) QFIX
Silnik SCT - MANNOL Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.9 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) SCT - MANNOL
Silnik STONE-JAPAN Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.9 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) STONE-JAPAN
Silnik TRISCAN Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.9 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) TRISCAN
Silnik WIX FILTERS Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.9 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.12 - 2002.10) WIX FILTERS
Producent:UFI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
UFI
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
23.258.00
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
UFI
Kod:
23.258.00
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  66
Wymiar gwintu:  M 20 X 1,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  68
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  72
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  64
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  56
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 64,00 zł
23,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze