Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KAMOKA do Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik GATES Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) GATES
Silnik ELRING Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) ELRING
Silnik FEBEST Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) FEBEST
Silnik SKF Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) SKF
Silnik ABAKUS Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) ABAKUS
Silnik HART Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) HART
Silnik JP GROUP Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) JP GROUP
Silnik AJUSA Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) AJUSA
Silnik AMC FILTER Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) AMC FILTER
Silnik EUROREPAR Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) EUROREPAR
Silnik GMB Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) GMB
Silnik HEPU Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) HEPU
Silnik IJS GROUP Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) IJS GROUP
Silnik INA Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) INA
Silnik IPD Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) IPD
Silnik KAMOKA Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) KAVO PARTS
Silnik KOYO Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) KOYO
Silnik KWP Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) KWP
Silnik MULLER FILTER Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) MULLER FILTER
Silnik NIPPARTS Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) NIPPARTS
Silnik NPS Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) NPS
Silnik NTN Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) NTN
Silnik OEM Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) OEM
Silnik OYODO Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) OYODO
Silnik PAYEN Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) PAYEN
Silnik QUINTON HAZELL Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) QUINTON HAZELL
Silnik STONE-JAPAN Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) STONE-JAPAN
Silnik TRISCAN Mazda MX-5 I (NA) 1.6 Turbo kabriolet 150KM, 110kW, benzyna (1990.09 - 1992.12) TRISCAN
Producent:KAMOKA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAMOKA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
R0343
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
R0343
Jednostka:
szt
Średnica zewnętrzna [mm]:  52
Szerokość [mm]:  25
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 106,00 zł
44,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze