Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik UFI do Mazda RX-7 II kabriolet 1.3 Turbo (FC1032) kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1989.03 - 1991.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik FILTRON Mazda RX-7 II kabriolet 1.3 Turbo (FC1032) kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1989.03 - 1991.12) FILTRON
Silnik MANN-FILTER Mazda RX-7 II kabriolet 1.3 Turbo (FC1032) kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1989.03 - 1991.12) MANN-FILTER
Silnik BOSCH Mazda RX-7 II kabriolet 1.3 Turbo (FC1032) kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1989.03 - 1991.12) BOSCH
Silnik CHAMPION Mazda RX-7 II kabriolet 1.3 Turbo (FC1032) kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1989.03 - 1991.12) CHAMPION
Silnik OEM Mazda RX-7 II kabriolet 1.3 Turbo (FC1032) kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1989.03 - 1991.12) OEM
Silnik KNECHT Mazda RX-7 II kabriolet 1.3 Turbo (FC1032) kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1989.03 - 1991.12) KNECHT
Silnik HENGST FILTER Mazda RX-7 II kabriolet 1.3 Turbo (FC1032) kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1989.03 - 1991.12) HENGST FILTER
Silnik MAGNETI MARELLI Mazda RX-7 II kabriolet 1.3 Turbo (FC1032) kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1989.03 - 1991.12) MAGNETI MARELLI
Silnik DENCKERMANN Mazda RX-7 II kabriolet 1.3 Turbo (FC1032) kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1989.03 - 1991.12) DENCKERMANN
Silnik MAHLE Mazda RX-7 II kabriolet 1.3 Turbo (FC1032) kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1989.03 - 1991.12) MAHLE
Silnik SCT - MANNOL Mazda RX-7 II kabriolet 1.3 Turbo (FC1032) kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1989.03 - 1991.12) SCT - MANNOL
Silnik NIPPARTS Mazda RX-7 II kabriolet 1.3 Turbo (FC1032) kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1989.03 - 1991.12) NIPPARTS
Silnik PURFLUX Mazda RX-7 II kabriolet 1.3 Turbo (FC1032) kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1989.03 - 1991.12) PURFLUX
Silnik MAXGEAR Mazda RX-7 II kabriolet 1.3 Turbo (FC1032) kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1989.03 - 1991.12) MAXGEAR
Silnik VAICO Mazda RX-7 II kabriolet 1.3 Turbo (FC1032) kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1989.03 - 1991.12) VAICO
Silnik CLEAN FILTERS Mazda RX-7 II kabriolet 1.3 Turbo (FC1032) kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1989.03 - 1991.12) CLEAN FILTERS
Silnik IPARTS Mazda RX-7 II kabriolet 1.3 Turbo (FC1032) kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1989.03 - 1991.12) IPARTS
Silnik MEAT & DORIA Mazda RX-7 II kabriolet 1.3 Turbo (FC1032) kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1989.03 - 1991.12) MEAT & DORIA
Silnik UFI Mazda RX-7 II kabriolet 1.3 Turbo (FC1032) kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1989.03 - 1991.12) UFI
Silnik VALEO Mazda RX-7 II kabriolet 1.3 Turbo (FC1032) kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1989.03 - 1991.12) VALEO
Silnik PURRO Mazda RX-7 II kabriolet 1.3 Turbo (FC1032) kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1989.03 - 1991.12) PURRO
Silnik ACKOJA Mazda RX-7 II kabriolet 1.3 Turbo (FC1032) kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1989.03 - 1991.12) ACKOJA
Silnik FEBEST Mazda RX-7 II kabriolet 1.3 Turbo (FC1032) kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1989.03 - 1991.12) FEBEST
Silnik GATES Mazda RX-7 II kabriolet 1.3 Turbo (FC1032) kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1989.03 - 1991.12) GATES
Silnik HART Mazda RX-7 II kabriolet 1.3 Turbo (FC1032) kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1989.03 - 1991.12) HART
Silnik K&N FILTERS Mazda RX-7 II kabriolet 1.3 Turbo (FC1032) kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1989.03 - 1991.12) K&N FILTERS
Silnik KOLBENSCHMIDT Mazda RX-7 II kabriolet 1.3 Turbo (FC1032) kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1989.03 - 1991.12) KOLBENSCHMIDT
Silnik AKRON-MALÒ Mazda RX-7 II kabriolet 1.3 Turbo (FC1032) kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1989.03 - 1991.12) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Mazda RX-7 II kabriolet 1.3 Turbo (FC1032) kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1989.03 - 1991.12) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Mazda RX-7 II kabriolet 1.3 Turbo (FC1032) kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1989.03 - 1991.12) AMC FILTER
Silnik ASHIKA Mazda RX-7 II kabriolet 1.3 Turbo (FC1032) kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1989.03 - 1991.12) ASHIKA
Silnik BANDO Mazda RX-7 II kabriolet 1.3 Turbo (FC1032) kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1989.03 - 1991.12) BANDO
Silnik BGA Mazda RX-7 II kabriolet 1.3 Turbo (FC1032) kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1989.03 - 1991.12) BGA
Silnik BORG & BECK Mazda RX-7 II kabriolet 1.3 Turbo (FC1032) kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1989.03 - 1991.12) BORG & BECK
Silnik CONTINENTAL Mazda RX-7 II kabriolet 1.3 Turbo (FC1032) kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1989.03 - 1991.12) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Mazda RX-7 II kabriolet 1.3 Turbo (FC1032) kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1989.03 - 1991.12) COOPERSFIAAM
Silnik DR!VE+ Mazda RX-7 II kabriolet 1.3 Turbo (FC1032) kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1989.03 - 1991.12) DR!VE+
Silnik ERA Mazda RX-7 II kabriolet 1.3 Turbo (FC1032) kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1989.03 - 1991.12) ERA
Silnik EUROL Mazda RX-7 II kabriolet 1.3 Turbo (FC1032) kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1989.03 - 1991.12) EUROL
Silnik EUROREPAR Mazda RX-7 II kabriolet 1.3 Turbo (FC1032) kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1989.03 - 1991.12) EUROREPAR
Silnik FRIGAIR Mazda RX-7 II kabriolet 1.3 Turbo (FC1032) kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1989.03 - 1991.12) FRIGAIR
Silnik HC-CARGO Mazda RX-7 II kabriolet 1.3 Turbo (FC1032) kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1989.03 - 1991.12) HC-CARGO
Silnik HOFFER Mazda RX-7 II kabriolet 1.3 Turbo (FC1032) kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1989.03 - 1991.12) HOFFER
Silnik JAPANPARTS Mazda RX-7 II kabriolet 1.3 Turbo (FC1032) kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1989.03 - 1991.12) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Mazda RX-7 II kabriolet 1.3 Turbo (FC1032) kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1989.03 - 1991.12) JAPKO
Silnik JP GROUP Mazda RX-7 II kabriolet 1.3 Turbo (FC1032) kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1989.03 - 1991.12) JP GROUP
Silnik JPN Mazda RX-7 II kabriolet 1.3 Turbo (FC1032) kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1989.03 - 1991.12) JPN
Silnik KAVO PARTS Mazda RX-7 II kabriolet 1.3 Turbo (FC1032) kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1989.03 - 1991.12) KAVO PARTS
Silnik MAPCO Mazda RX-7 II kabriolet 1.3 Turbo (FC1032) kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1989.03 - 1991.12) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Mazda RX-7 II kabriolet 1.3 Turbo (FC1032) kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1989.03 - 1991.12) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEYLE Mazda RX-7 II kabriolet 1.3 Turbo (FC1032) kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1989.03 - 1991.12) MEYLE
Silnik MISFAT Mazda RX-7 II kabriolet 1.3 Turbo (FC1032) kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1989.03 - 1991.12) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Mazda RX-7 II kabriolet 1.3 Turbo (FC1032) kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1989.03 - 1991.12) MULLER FILTER
Silnik NPS Mazda RX-7 II kabriolet 1.3 Turbo (FC1032) kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1989.03 - 1991.12) NPS
Silnik NRF Mazda RX-7 II kabriolet 1.3 Turbo (FC1032) kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1989.03 - 1991.12) NRF
Silnik OPTIMAL Mazda RX-7 II kabriolet 1.3 Turbo (FC1032) kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1989.03 - 1991.12) OPTIMAL
Silnik OYODO Mazda RX-7 II kabriolet 1.3 Turbo (FC1032) kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1989.03 - 1991.12) OYODO
Silnik QUINTON HAZELL Mazda RX-7 II kabriolet 1.3 Turbo (FC1032) kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1989.03 - 1991.12) QUINTON HAZELL
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Mazda RX-7 II kabriolet 1.3 Turbo (FC1032) kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1989.03 - 1991.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SIDAT Mazda RX-7 II kabriolet 1.3 Turbo (FC1032) kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1989.03 - 1991.12) SIDAT
Silnik SOFIMA Mazda RX-7 II kabriolet 1.3 Turbo (FC1032) kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1989.03 - 1991.12) SOFIMA
Silnik TRISCAN Mazda RX-7 II kabriolet 1.3 Turbo (FC1032) kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1989.03 - 1991.12) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mazda RX-7 II kabriolet 1.3 Turbo (FC1032) kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1989.03 - 1991.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik VEMO Mazda RX-7 II kabriolet 1.3 Turbo (FC1032) kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1989.03 - 1991.12) VEMO
Silnik WIX FILTERS Mazda RX-7 II kabriolet 1.3 Turbo (FC1032) kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1989.03 - 1991.12) WIX FILTERS
Producent:UFI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
UFI
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
23.438.00
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
UFI
Kod:
23.438.00
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  85
Wymiar gwintu:  M 20 X 1,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  65
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  68
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  62
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  54
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  0,7
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 59,00 zł
21,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze