Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik METZGER do Mercedes-benz CLK kabriolet (A208) 55 AMG (208.474) kabriolet 347KM, 255kW, benzyna (2001.09 - 2002.03)

Silnik ELRING Mercedes-benz CLK kabriolet (A208) 55 AMG (208.474) kabriolet 347KM, 255kW, benzyna (2001.09 - 2002.03) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Mercedes-benz CLK kabriolet (A208) 55 AMG (208.474) kabriolet 347KM, 255kW, benzyna (2001.09 - 2002.03) VICTOR REINZ
Silnik AJUSA Mercedes-benz CLK kabriolet (A208) 55 AMG (208.474) kabriolet 347KM, 255kW, benzyna (2001.09 - 2002.03) AJUSA
Silnik BOSCH Mercedes-benz CLK kabriolet (A208) 55 AMG (208.474) kabriolet 347KM, 255kW, benzyna (2001.09 - 2002.03) BOSCH
Silnik FA1 Mercedes-benz CLK kabriolet (A208) 55 AMG (208.474) kabriolet 347KM, 255kW, benzyna (2001.09 - 2002.03) FA1
Silnik FEBEST Mercedes-benz CLK kabriolet (A208) 55 AMG (208.474) kabriolet 347KM, 255kW, benzyna (2001.09 - 2002.03) FEBEST
Silnik KAMOKA Mercedes-benz CLK kabriolet (A208) 55 AMG (208.474) kabriolet 347KM, 255kW, benzyna (2001.09 - 2002.03) KAMOKA
Silnik KOLBENSCHMIDT Mercedes-benz CLK kabriolet (A208) 55 AMG (208.474) kabriolet 347KM, 255kW, benzyna (2001.09 - 2002.03) KOLBENSCHMIDT
Silnik DELPHI Mercedes-benz CLK kabriolet (A208) 55 AMG (208.474) kabriolet 347KM, 255kW, benzyna (2001.09 - 2002.03) DELPHI
Silnik ERA Mercedes-benz CLK kabriolet (A208) 55 AMG (208.474) kabriolet 347KM, 255kW, benzyna (2001.09 - 2002.03) ERA
Silnik FACET Mercedes-benz CLK kabriolet (A208) 55 AMG (208.474) kabriolet 347KM, 255kW, benzyna (2001.09 - 2002.03) FACET
Silnik PAYEN Mercedes-benz CLK kabriolet (A208) 55 AMG (208.474) kabriolet 347KM, 255kW, benzyna (2001.09 - 2002.03) PAYEN
Silnik PIERBURG Mercedes-benz CLK kabriolet (A208) 55 AMG (208.474) kabriolet 347KM, 255kW, benzyna (2001.09 - 2002.03) PIERBURG
Silnik PURFLUX Mercedes-benz CLK kabriolet (A208) 55 AMG (208.474) kabriolet 347KM, 255kW, benzyna (2001.09 - 2002.03) PURFLUX
Silnik VAICO Mercedes-benz CLK kabriolet (A208) 55 AMG (208.474) kabriolet 347KM, 255kW, benzyna (2001.09 - 2002.03) VAICO
Silnik AE Mercedes-benz CLK kabriolet (A208) 55 AMG (208.474) kabriolet 347KM, 255kW, benzyna (2001.09 - 2002.03) AE
Silnik AMC FILTER Mercedes-benz CLK kabriolet (A208) 55 AMG (208.474) kabriolet 347KM, 255kW, benzyna (2001.09 - 2002.03) AMC FILTER
Silnik BGA Mercedes-benz CLK kabriolet (A208) 55 AMG (208.474) kabriolet 347KM, 255kW, benzyna (2001.09 - 2002.03) BGA
Silnik CASTROL Mercedes-benz CLK kabriolet (A208) 55 AMG (208.474) kabriolet 347KM, 255kW, benzyna (2001.09 - 2002.03) CASTROL
Silnik COOPERSFIAAM Mercedes-benz CLK kabriolet (A208) 55 AMG (208.474) kabriolet 347KM, 255kW, benzyna (2001.09 - 2002.03) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Mercedes-benz CLK kabriolet (A208) 55 AMG (208.474) kabriolet 347KM, 255kW, benzyna (2001.09 - 2002.03) CORTECO
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Mercedes-benz CLK kabriolet (A208) 55 AMG (208.474) kabriolet 347KM, 255kW, benzyna (2001.09 - 2002.03) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EPS Mercedes-benz CLK kabriolet (A208) 55 AMG (208.474) kabriolet 347KM, 255kW, benzyna (2001.09 - 2002.03) EPS
Silnik EUROREPAR Mercedes-benz CLK kabriolet (A208) 55 AMG (208.474) kabriolet 347KM, 255kW, benzyna (2001.09 - 2002.03) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Mercedes-benz CLK kabriolet (A208) 55 AMG (208.474) kabriolet 347KM, 255kW, benzyna (2001.09 - 2002.03) FAI AUTOPARTS
Silnik FEBI BILSTEIN Mercedes-benz CLK kabriolet (A208) 55 AMG (208.474) kabriolet 347KM, 255kW, benzyna (2001.09 - 2002.03) FEBI BILSTEIN
Silnik FRAM Mercedes-benz CLK kabriolet (A208) 55 AMG (208.474) kabriolet 347KM, 255kW, benzyna (2001.09 - 2002.03) FRAM
Silnik GLASER Mercedes-benz CLK kabriolet (A208) 55 AMG (208.474) kabriolet 347KM, 255kW, benzyna (2001.09 - 2002.03) GLASER
Silnik GLYCO Mercedes-benz CLK kabriolet (A208) 55 AMG (208.474) kabriolet 347KM, 255kW, benzyna (2001.09 - 2002.03) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Mercedes-benz CLK kabriolet (A208) 55 AMG (208.474) kabriolet 347KM, 255kW, benzyna (2001.09 - 2002.03) GOETZE ENGINE
Silnik IJS GROUP Mercedes-benz CLK kabriolet (A208) 55 AMG (208.474) kabriolet 347KM, 255kW, benzyna (2001.09 - 2002.03) IJS GROUP
Silnik KNECHT Mercedes-benz CLK kabriolet (A208) 55 AMG (208.474) kabriolet 347KM, 255kW, benzyna (2001.09 - 2002.03) KNECHT
Silnik KW Mercedes-benz CLK kabriolet (A208) 55 AMG (208.474) kabriolet 347KM, 255kW, benzyna (2001.09 - 2002.03) KW
Silnik MAHLE Mercedes-benz CLK kabriolet (A208) 55 AMG (208.474) kabriolet 347KM, 255kW, benzyna (2001.09 - 2002.03) MAHLE
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Mercedes-benz CLK kabriolet (A208) 55 AMG (208.474) kabriolet 347KM, 255kW, benzyna (2001.09 - 2002.03) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Mercedes-benz CLK kabriolet (A208) 55 AMG (208.474) kabriolet 347KM, 255kW, benzyna (2001.09 - 2002.03) MAXGEAR
Silnik METZGER Mercedes-benz CLK kabriolet (A208) 55 AMG (208.474) kabriolet 347KM, 255kW, benzyna (2001.09 - 2002.03) METZGER
Silnik MOTUL Mercedes-benz CLK kabriolet (A208) 55 AMG (208.474) kabriolet 347KM, 255kW, benzyna (2001.09 - 2002.03) MOTUL
Silnik NPS Mercedes-benz CLK kabriolet (A208) 55 AMG (208.474) kabriolet 347KM, 255kW, benzyna (2001.09 - 2002.03) NPS
Silnik NTY Mercedes-benz CLK kabriolet (A208) 55 AMG (208.474) kabriolet 347KM, 255kW, benzyna (2001.09 - 2002.03) NTY
Silnik OEM Mercedes-benz CLK kabriolet (A208) 55 AMG (208.474) kabriolet 347KM, 255kW, benzyna (2001.09 - 2002.03) OEM
Silnik RAVENOL Mercedes-benz CLK kabriolet (A208) 55 AMG (208.474) kabriolet 347KM, 255kW, benzyna (2001.09 - 2002.03) RAVENOL
Silnik SNR Mercedes-benz CLK kabriolet (A208) 55 AMG (208.474) kabriolet 347KM, 255kW, benzyna (2001.09 - 2002.03) SNR
Silnik SWAG Mercedes-benz CLK kabriolet (A208) 55 AMG (208.474) kabriolet 347KM, 255kW, benzyna (2001.09 - 2002.03) SWAG
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Mercedes-benz CLK kabriolet (A208) 55 AMG (208.474) kabriolet 347KM, 255kW, benzyna (2001.09 - 2002.03) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VALVOLINE Mercedes-benz CLK kabriolet (A208) 55 AMG (208.474) kabriolet 347KM, 255kW, benzyna (2001.09 - 2002.03) VALVOLINE
Silnik VAN WEZEL Mercedes-benz CLK kabriolet (A208) 55 AMG (208.474) kabriolet 347KM, 255kW, benzyna (2001.09 - 2002.03) VAN WEZEL
Silnik VEMO Mercedes-benz CLK kabriolet (A208) 55 AMG (208.474) kabriolet 347KM, 255kW, benzyna (2001.09 - 2002.03) VEMO
Producent:METZGER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METZGER
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
8030058
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
8030058
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M10 x 1,0
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Długość [mm]:  8
Lokalizacja w aucie:  Miska olejowa
Lokalizacja w aucie:  Głowica cylindra
Lokalizacja w aucie:  Skrzynia korbowa
Lokalizacja w aucie:  Obudowa filtra oleju
Do 100 dni na zwrot
16,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze