Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FRECCIA do Mercedes-benz GLC (X253) 2.0 SUV 211KM, 155kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie)

Silnik FA1 Mercedes-benz GLC (X253) 2.0 SUV 211KM, 155kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FA1
Silnik MAXGEAR Mercedes-benz GLC (X253) 2.0 SUV 211KM, 155kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MAXGEAR
Silnik VALEO Mercedes-benz GLC (X253) 2.0 SUV 211KM, 155kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) VALEO
Silnik HART Mercedes-benz GLC (X253) 2.0 SUV 211KM, 155kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) HART
Silnik HELLA Mercedes-benz GLC (X253) 2.0 SUV 211KM, 155kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) HELLA
Silnik HENGST FILTER Mercedes-benz GLC (X253) 2.0 SUV 211KM, 155kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik AE Mercedes-benz GLC (X253) 2.0 SUV 211KM, 155kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) AE
Silnik ASHIKA Mercedes-benz GLC (X253) 2.0 SUV 211KM, 155kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) ASHIKA
Silnik BGA Mercedes-benz GLC (X253) 2.0 SUV 211KM, 155kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) BGA
Silnik BORG & BECK Mercedes-benz GLC (X253) 2.0 SUV 211KM, 155kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BOSCH Mercedes-benz GLC (X253) 2.0 SUV 211KM, 155kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) BOSCH
Silnik CASTROL Mercedes-benz GLC (X253) 2.0 SUV 211KM, 155kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) CASTROL
Silnik CLEAN FILTERS Mercedes-benz GLC (X253) 2.0 SUV 211KM, 155kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Mercedes-benz GLC (X253) 2.0 SUV 211KM, 155kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) COMLINE
Silnik FRECCIA Mercedes-benz GLC (X253) 2.0 SUV 211KM, 155kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FRECCIA
Silnik GLASER Mercedes-benz GLC (X253) 2.0 SUV 211KM, 155kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) GLASER
Silnik GOETZE Mercedes-benz GLC (X253) 2.0 SUV 211KM, 155kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) GOETZE
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Mercedes-benz GLC (X253) 2.0 SUV 211KM, 155kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik JAPANPARTS Mercedes-benz GLC (X253) 2.0 SUV 211KM, 155kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Mercedes-benz GLC (X253) 2.0 SUV 211KM, 155kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) JAPKO
Silnik KAVO PARTS Mercedes-benz GLC (X253) 2.0 SUV 211KM, 155kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik MAHLE Mercedes-benz GLC (X253) 2.0 SUV 211KM, 155kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MAHLE
Silnik NTY Mercedes-benz GLC (X253) 2.0 SUV 211KM, 155kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) NTY
Silnik SASIC Mercedes-benz GLC (X253) 2.0 SUV 211KM, 155kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SASIC
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz GLC (X253) 2.0 SUV 211KM, 155kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik VAICO Mercedes-benz GLC (X253) 2.0 SUV 211KM, 155kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) VAICO
Producent:FRECCIA

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FRECCIA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PI06-0019
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRECCIA
Kod:
PI06-0019
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Średnica [mm]:  12
Wysokość [mm]:  34,7
Lokalizacja w aucie:  Strona wylotowa
Lokalizacja w aucie:  Strona doprowadzająca
Do 100 dni na zwrot
31,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

FRECCIA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
RA06-965
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRECCIA
Kod:
RA06-965
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Silnik
Do 100 dni na zwrot
33,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FRECCIA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
R6880/SCR
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRECCIA
Kod:
R6880/SCR
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,046
Kąt pochylenia przylgni zaworu [stopień]:  45
Technika połączeń:  I
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Końcówka trzonka zaworu hartowana
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Trzonek zaworu chromowany
Materiał:  Stal chromowo-krzemowa
Długość [mm]:  115,80
Średnica trzonka zaworu [mm]:  6
Średnica zaworu [mm]:  31,5
Do 100 dni na zwrot
36,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze