Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik VICTOR REINZ do Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie)

Silnik VICTOR REINZ Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik INA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) INA
Silnik FILTRON Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FILTRON
Silnik KNECHT Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) KNECHT
Silnik DENCKERMANN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik ELRING Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ELRING
Silnik KAMOKA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) KAMOKA
Silnik MANN-FILTER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik VAICO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VAICO
Silnik BOSCH Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BOSCH
Silnik HELLA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HELLA
Silnik HENGST FILTER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik PURFLUX Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) PURFLUX
Silnik BTA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BTA
Silnik MAHLE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MAHLE
Silnik AJUSA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) AMC FILTER
Silnik ASHIKA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ASHIKA
Silnik BGA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BGA
Silnik BLUE PRINT Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BORG & BECK
Silnik CALORSTAT BY VERNET Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) CASTROL
Silnik CHAMPION Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) CHAMPION
Silnik COMLINE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) COMLINE
Silnik COOPERSFIAAM Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) CORTECO
Silnik DELPHI Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) DELPHI
Silnik DR!VE+ Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EPS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) EPS
Silnik ERA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ERA
Silnik ESEN SKV Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ESEN SKV
Silnik EUROL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FA1 Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FA1
Silnik FACET Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FACET
Silnik FRAM Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FRAM
Silnik GK Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) GK
Silnik GLASER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) GLASER
Silnik GSP Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) GSP
Silnik HART Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HART
Silnik HEPU Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik IPD Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) IPD
Silnik JAPANPARTS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) JAPKO
Silnik K&N FILTERS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KW Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) KW
Silnik LIQUI MOLY Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik MAXGEAR Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MEYLE
Silnik MOTORAD Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MOTORAD
Silnik MOTUL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NISSENS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) NISSENS
Silnik NRF Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) NRF
Silnik OPTIMAL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PAYEN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) PAYEN
Silnik PURRO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik SASIC Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SASIC
Silnik SCT - MANNOL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SOFIMA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) UFI
Silnik VALEO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VALVOLINE
Silnik WIX FILTERS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 450 EQ Boost 4-matic (238.359) coupe 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:VICTOR REINZ

10 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VICTOR REINZ
5.0 (7 ocen)
Kod produktu:
70-31414-10
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (7 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VICTOR REINZ
Kod:
70-31414-10
Jednostka:
szt
Materiał:  Silikon
Cecha chemiczna:  Nie przyjmujący rozpuszczalnik
Cecha chemiczna:  Trwały elastycznie
Cecha chemiczna:  Utwardzany
Kolor:  Antracytowy
Pojemność [ml]:  70
Wersja:  Dichtmasse
Zakres temperatury do [°C]:  300
Rodzaj połączenia:  Tubka
Tylko w połączeniu z:  70-31415-00
Do 100 dni na zwrot
28,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

VICTOR REINZ
0 (0 ocen)
Kod produktu:
08-11319-01
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VICTOR REINZ
Kod:
08-11319-01
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez uszczelki miski olejowej
Do 100 dni na zwrot
447,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

VICTOR REINZ
5.0 (7 ocen)
Kod produktu:
71-18273-00
niedostępny
5.0 (7 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VICTOR REINZ
Kod:
71-18273-00
Jednostka:
szt
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Grubość [mm]:  6,5
Do 100 dni na zwrot
14,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VICTOR REINZ
5.0 (7 ocen)
Kod produktu:
71-18195-00
niedostępny
5.0 (7 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VICTOR REINZ
Kod:
71-18195-00
Jednostka:
szt
Materiał:  ACM (poliakryl-kauczuk)
Grubość [mm]:  7,2
Kolor:  Czarny
Do 100 dni na zwrot
91,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VICTOR REINZ
0 (0 ocen)
Kod produktu:
71-18068-00
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VICTOR REINZ
Kod:
71-18068-00
Jednostka:
szt
Materiał:  Metal
Rodzaj uszczelnienia:  Uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm]:  1,4
Do 100 dni na zwrot
123,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VICTOR REINZ
0 (0 ocen)
Kod produktu:
71-18072-00
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VICTOR REINZ
Kod:
71-18072-00
Jednostka:
szt
Materiał:  Aluminium
Rodzaj uszczelnienia:  Uszelka gumowo-metalowa
Grubość [mm]:  1,5
Do 100 dni na zwrot
139,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VICTOR REINZ
4.8 (8 ocen)
Kod produktu:
61-10807-00
niedostępny
4.8 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VICTOR REINZ
Kod:
61-10807-00
Jednostka:
szt
Materiał:  Stal szlachetna
Rodzaj uszczelnienia:  Uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm]:  0,75
Średnica [mm]:  84
Tylko w połączeniu z:  14-19774-01
Do 100 dni na zwrot
274,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VICTOR REINZ
4.8 (8 ocen)
Kod produktu:
02-11319-01
niedostępny
4.8 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VICTOR REINZ
Kod:
02-11319-01
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem trzonków zaworów
Do 100 dni na zwrot
972,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VICTOR REINZ
0 (0 ocen)
Kod produktu:
14-19774-01
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VICTOR REINZ
Kod:
14-19774-01
Jednostka:
szt
Materiał:  Stal
Wymiar gwintu:  M11
Kształt łba sruby / nakrętki:  Wewnętrzny Torx
Skok gwintu [mm]:  1,5
Długość [mm]:  160
Do 100 dni na zwrot
997,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VICTOR REINZ
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
12-11003-01
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VICTOR REINZ
Kod:
12-11003-01
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze