Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KNECHT do Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik INA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) INA
Silnik AJUSA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) AJUSA
Silnik FA1 Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) FA1
Silnik CORTECO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) CORTECO
Silnik ESEN SKV Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) ESEN SKV
Silnik MANN-FILTER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik HELLA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) HELLA
Silnik VAICO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) VAICO
Silnik BOSCH Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) BOSCH
Silnik EPS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) EPS
Silnik FAI AUTOPARTS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik KNECHT Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) KNECHT
Silnik PAYEN Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) PAYEN
Silnik ABAKUS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) ABAKUS
Silnik AKRON-MALÒ Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik AKS DASIS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) AKS DASIS
Silnik ALCO FILTER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AUTLOG Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) AUTLOG
Silnik BEHR HELLA SERVICE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) BEHR HELLA SERVICE
Silnik BGA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) BGA
Silnik BIRTH Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) BIRTH
Silnik BLIC Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) BLIC
Silnik BLUE PRINT Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BREMI Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) BREMI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL/VDO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) CONTINENTAL/VDO
Silnik COOPERSFIAAM Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DELPHI Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) DELPHI
Silnik DENCKERMANN Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) DENCKERMANN
Silnik DR!VE+ Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ELWIS ROYAL Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) ENERGY
Silnik ERA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) ERA
Silnik ET ENGINETEAM Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) ET ENGINETEAM
Silnik EUROL Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) FACET
Silnik FAE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) FAE
Silnik FAST Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) FAST
Silnik FEBEST Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) FEBEST
Silnik FILTRON Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) FILTRON
Silnik FRAM Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) FRECCIA
Silnik GATES Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) GATES
Silnik GK Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) GK
Silnik GLASER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) GLASER
Silnik HART Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) HART
Silnik HENGST FILTER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HEPU Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HITACHI Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) HITACHI
Silnik HOFFER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IPD Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) IPD
Silnik K&N FILTERS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KAWE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) KAWE
Silnik KOLBENSCHMIDT Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) KW
Silnik LIQUI MOLY Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) LUCAS
Silnik MAHLE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) MAHLE
Silnik MAPCO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) MAPCO
Silnik MAXGEAR Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METZGER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) MISFAT
Silnik MOBILETRON Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) MOBILETRON
Silnik MOTORAD Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) MOTORAD
Silnik MOTUL Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) NE
Silnik NISSENS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) NISSENS
Silnik NRF Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) NRF
Silnik NTY Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) NTY
Silnik OEM Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) OEM
Silnik OPTIMAL Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PIERBURG Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) RUVILLE
Silnik SCHLÜTTER TURBOLADER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Silnik SCT - MANNOL Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) SIDAT
Silnik SOFIMA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) UFI
Silnik VALEO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VAN WEZEL Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) VAN WEZEL
Silnik VEMA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) VEMA
Silnik VEMO Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) AMG E 63 S 4-matic+ (213.289) Kombi 612KM, 450kW, benzyna (2017.05 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:KNECHT

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KNECHT
4.9 (38 ocen)
Kod produktu:
OX 1162D
dostępny
4.9 (38 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
OX 1162D
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica [mm]:  56,0
Wysokość [mm]:  146,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  23
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  62,0
Ciężar netto [g]:  41,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 130,00 zł
63,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KNECHT
5.0 (23 ocen)
Kod produktu:
LX 4942
dostępny
5.0 (23 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
LX 4942
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  298
Szerokość [mm]:  133
Wysokość [mm]:  72,3
Materiał uszczelnienia:  Pianka/pianka twarda
Długożć opakowania [cm]:  14,5
Ciężar netto [g]:  220,0
Szerokość opakowania [cm]:  8,00
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 202,00 zł
98,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KNECHT
5.0 (23 ocen)
Kod produktu:
LX 4943
niedostępny
5.0 (23 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
LX 4943
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  313
Szerokość [mm]:  135
Wysokość [mm]:  72,3
Materiał uszczelnienia:  Pianka/pianka twarda
Długożć opakowania [cm]:  14,5
Ciężar netto [g]:  244,0
Szerokość opakowania [cm]:  8,00
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 204,00 zł
99,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze