Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik ERA do Mercedes-benz KLASA E (W210) E 55 AMG (210.074) sedan 354KM, 260kW, benzyna (1997.09 - 1998.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Mercedes-benz KLASA E (W210) E 55 AMG (210.074) sedan 354KM, 260kW, benzyna (1997.09 - 1998.12) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Mercedes-benz KLASA E (W210) E 55 AMG (210.074) sedan 354KM, 260kW, benzyna (1997.09 - 1998.12) VICTOR REINZ
Silnik AJUSA Mercedes-benz KLASA E (W210) E 55 AMG (210.074) sedan 354KM, 260kW, benzyna (1997.09 - 1998.12) AJUSA
Silnik BOSCH Mercedes-benz KLASA E (W210) E 55 AMG (210.074) sedan 354KM, 260kW, benzyna (1997.09 - 1998.12) BOSCH
Silnik MANN-FILTER Mercedes-benz KLASA E (W210) E 55 AMG (210.074) sedan 354KM, 260kW, benzyna (1997.09 - 1998.12) MANN-FILTER
Silnik FA1 Mercedes-benz KLASA E (W210) E 55 AMG (210.074) sedan 354KM, 260kW, benzyna (1997.09 - 1998.12) FA1
Silnik FILTRON Mercedes-benz KLASA E (W210) E 55 AMG (210.074) sedan 354KM, 260kW, benzyna (1997.09 - 1998.12) FILTRON
Silnik CASTROL Mercedes-benz KLASA E (W210) E 55 AMG (210.074) sedan 354KM, 260kW, benzyna (1997.09 - 1998.12) CASTROL
Silnik FEBEST Mercedes-benz KLASA E (W210) E 55 AMG (210.074) sedan 354KM, 260kW, benzyna (1997.09 - 1998.12) FEBEST
Silnik KAMOKA Mercedes-benz KLASA E (W210) E 55 AMG (210.074) sedan 354KM, 260kW, benzyna (1997.09 - 1998.12) KAMOKA
Silnik KOLBENSCHMIDT Mercedes-benz KLASA E (W210) E 55 AMG (210.074) sedan 354KM, 260kW, benzyna (1997.09 - 1998.12) KOLBENSCHMIDT
Silnik HELLA Mercedes-benz KLASA E (W210) E 55 AMG (210.074) sedan 354KM, 260kW, benzyna (1997.09 - 1998.12) HELLA
Silnik DELPHI Mercedes-benz KLASA E (W210) E 55 AMG (210.074) sedan 354KM, 260kW, benzyna (1997.09 - 1998.12) DELPHI
Silnik ERA Mercedes-benz KLASA E (W210) E 55 AMG (210.074) sedan 354KM, 260kW, benzyna (1997.09 - 1998.12) ERA
Silnik FACET Mercedes-benz KLASA E (W210) E 55 AMG (210.074) sedan 354KM, 260kW, benzyna (1997.09 - 1998.12) FACET
Silnik FAI AUTOPARTS Mercedes-benz KLASA E (W210) E 55 AMG (210.074) sedan 354KM, 260kW, benzyna (1997.09 - 1998.12) FAI AUTOPARTS
Silnik HENGST FILTER Mercedes-benz KLASA E (W210) E 55 AMG (210.074) sedan 354KM, 260kW, benzyna (1997.09 - 1998.12) HENGST FILTER
Silnik PAYEN Mercedes-benz KLASA E (W210) E 55 AMG (210.074) sedan 354KM, 260kW, benzyna (1997.09 - 1998.12) PAYEN
Silnik PIERBURG Mercedes-benz KLASA E (W210) E 55 AMG (210.074) sedan 354KM, 260kW, benzyna (1997.09 - 1998.12) PIERBURG
Silnik PURFLUX Mercedes-benz KLASA E (W210) E 55 AMG (210.074) sedan 354KM, 260kW, benzyna (1997.09 - 1998.12) PURFLUX
Silnik VAICO Mercedes-benz KLASA E (W210) E 55 AMG (210.074) sedan 354KM, 260kW, benzyna (1997.09 - 1998.12) VAICO
Silnik AE Mercedes-benz KLASA E (W210) E 55 AMG (210.074) sedan 354KM, 260kW, benzyna (1997.09 - 1998.12) AE
Silnik AMC FILTER Mercedes-benz KLASA E (W210) E 55 AMG (210.074) sedan 354KM, 260kW, benzyna (1997.09 - 1998.12) AMC FILTER
Silnik BGA Mercedes-benz KLASA E (W210) E 55 AMG (210.074) sedan 354KM, 260kW, benzyna (1997.09 - 1998.12) BGA
Silnik COOPERSFIAAM Mercedes-benz KLASA E (W210) E 55 AMG (210.074) sedan 354KM, 260kW, benzyna (1997.09 - 1998.12) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Mercedes-benz KLASA E (W210) E 55 AMG (210.074) sedan 354KM, 260kW, benzyna (1997.09 - 1998.12) CORTECO
Silnik DR!VE+ Mercedes-benz KLASA E (W210) E 55 AMG (210.074) sedan 354KM, 260kW, benzyna (1997.09 - 1998.12) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA E (W210) E 55 AMG (210.074) sedan 354KM, 260kW, benzyna (1997.09 - 1998.12) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EPS Mercedes-benz KLASA E (W210) E 55 AMG (210.074) sedan 354KM, 260kW, benzyna (1997.09 - 1998.12) EPS
Silnik EUROREPAR Mercedes-benz KLASA E (W210) E 55 AMG (210.074) sedan 354KM, 260kW, benzyna (1997.09 - 1998.12) EUROREPAR
Silnik FAE Mercedes-benz KLASA E (W210) E 55 AMG (210.074) sedan 354KM, 260kW, benzyna (1997.09 - 1998.12) FAE
Silnik FRAM Mercedes-benz KLASA E (W210) E 55 AMG (210.074) sedan 354KM, 260kW, benzyna (1997.09 - 1998.12) FRAM
Silnik GLASER Mercedes-benz KLASA E (W210) E 55 AMG (210.074) sedan 354KM, 260kW, benzyna (1997.09 - 1998.12) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Mercedes-benz KLASA E (W210) E 55 AMG (210.074) sedan 354KM, 260kW, benzyna (1997.09 - 1998.12) GOETZE ENGINE
Silnik HART Mercedes-benz KLASA E (W210) E 55 AMG (210.074) sedan 354KM, 260kW, benzyna (1997.09 - 1998.12) HART
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz KLASA E (W210) E 55 AMG (210.074) sedan 354KM, 260kW, benzyna (1997.09 - 1998.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik IJS GROUP Mercedes-benz KLASA E (W210) E 55 AMG (210.074) sedan 354KM, 260kW, benzyna (1997.09 - 1998.12) IJS GROUP
Silnik KAVO PARTS Mercedes-benz KLASA E (W210) E 55 AMG (210.074) sedan 354KM, 260kW, benzyna (1997.09 - 1998.12) KAVO PARTS
Silnik KW Mercedes-benz KLASA E (W210) E 55 AMG (210.074) sedan 354KM, 260kW, benzyna (1997.09 - 1998.12) KW
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Mercedes-benz KLASA E (W210) E 55 AMG (210.074) sedan 354KM, 260kW, benzyna (1997.09 - 1998.12) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Mercedes-benz KLASA E (W210) E 55 AMG (210.074) sedan 354KM, 260kW, benzyna (1997.09 - 1998.12) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Mercedes-benz KLASA E (W210) E 55 AMG (210.074) sedan 354KM, 260kW, benzyna (1997.09 - 1998.12) MEAT & DORIA
Silnik METZGER Mercedes-benz KLASA E (W210) E 55 AMG (210.074) sedan 354KM, 260kW, benzyna (1997.09 - 1998.12) METZGER
Silnik MOBILETRON Mercedes-benz KLASA E (W210) E 55 AMG (210.074) sedan 354KM, 260kW, benzyna (1997.09 - 1998.12) MOBILETRON
Silnik MOTUL Mercedes-benz KLASA E (W210) E 55 AMG (210.074) sedan 354KM, 260kW, benzyna (1997.09 - 1998.12) MOTUL
Silnik NPS Mercedes-benz KLASA E (W210) E 55 AMG (210.074) sedan 354KM, 260kW, benzyna (1997.09 - 1998.12) NPS
Silnik OEM Mercedes-benz KLASA E (W210) E 55 AMG (210.074) sedan 354KM, 260kW, benzyna (1997.09 - 1998.12) OEM
Silnik PZL FILTERS Mercedes-benz KLASA E (W210) E 55 AMG (210.074) sedan 354KM, 260kW, benzyna (1997.09 - 1998.12) PZL FILTERS
Silnik RAVENOL Mercedes-benz KLASA E (W210) E 55 AMG (210.074) sedan 354KM, 260kW, benzyna (1997.09 - 1998.12) RAVENOL
Silnik SNR Mercedes-benz KLASA E (W210) E 55 AMG (210.074) sedan 354KM, 260kW, benzyna (1997.09 - 1998.12) SNR
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Mercedes-benz KLASA E (W210) E 55 AMG (210.074) sedan 354KM, 260kW, benzyna (1997.09 - 1998.12) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VALVOLINE Mercedes-benz KLASA E (W210) E 55 AMG (210.074) sedan 354KM, 260kW, benzyna (1997.09 - 1998.12) VALVOLINE
Silnik VEMO Mercedes-benz KLASA E (W210) E 55 AMG (210.074) sedan 354KM, 260kW, benzyna (1997.09 - 1998.12) VEMO
Producent:ERA

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ERA
2.3 (3 ocen)
Kod produktu:
550166A
dostępny
2.3 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA
Kod:
550166A
Jednostka:
sztuka
Ilość biegunów: 2
Ciężar [kg]: 0,300
Rezystancja [Ohm]: 700
Alternatywny zestaw naprawczy: 550166
Głębokosć zabudowy [mm]: 40
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 107,00 zł
52,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ERA
2.3 (3 ocen)
Kod produktu:
550275A
dostępny
2.3 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA
Kod:
550275A
Jednostka:
sztuka
Ilość biegunów: 2
Alternatywny zestaw naprawczy: 550275
Głębokosć zabudowy [mm]: 40
Oporność [kOhm]: 1
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 126,00 zł
61,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ERA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
555449
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA
Kod:
555449
Jednostka:
sztuka
Ilość połączeń: 2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 318,00 zł
162,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ERA
4.6 (10 ocen)
Kod produktu:
555148
niedostępny
4.6 (10 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA
Kod:
555148
Jednostka:
sztuka
Napięcie [V]: 12
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
Ciężar [kg]: 0,45
Ilość połączeń: 2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1208,00 zł
690,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze