Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik BOSCH do Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie)

Silnik VICTOR REINZ Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik FEBI BILSTEIN Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik MANN-FILTER Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik FILTRON Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) FILTRON
Silnik SWAG Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) SWAG
Silnik ELRING Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) ELRING
Silnik HENGST FILTER Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HELLA Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) HELLA
Silnik VAICO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) VAICO
Silnik AJUSA Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) AJUSA
Silnik GATES Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) GATES
Silnik BOSCH Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) BOSCH
Silnik BTA Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) BTA
Silnik DELPHI Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) DELPHI
Silnik FACET Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) FACET
Silnik INA Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) INA
Silnik AE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) AE
Silnik AKRON-MALÒ Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik AKS DASIS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) AKS DASIS
Silnik ALCO FILTER Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik BIRTH Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) BIRTH
Silnik BLUE PRINT Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORGWARNER (WAHLER) Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) BORGWARNER (WAHLER)
Silnik BUGATTI Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) BUGATTI
Silnik CALORSTAT BY VERNET Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) CASTROL
Silnik COMLINE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik CONTINENTAL/VDO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) CONTINENTAL/VDO
Silnik COOPERSFIAAM Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) CORTECO
Silnik DAYCO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) DAYCO
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRI Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) DRI
Silnik ELSTOCK Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) ELSTOCK
Silnik EPS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) EPS
Silnik ERA Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) ERA
Silnik EUROL Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FA1 Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) FA1
Silnik FAI AUTOPARTS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) FRECCIA
Silnik GK Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) GK
Silnik GLASER Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) GLASER
Silnik HART Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) HART
Silnik HEPU Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HUTCHINSON Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IPD Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) IPD
Silnik KAMOKA Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAWE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) KAWE
Silnik KNECHT Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) KW
Silnik LIQUI MOLY Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik LUCAS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) MAHLE
Silnik MAXGEAR Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METZGER Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) MISFAT
Silnik NISSENS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) NISSENS
Silnik NRF Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) NRF
Silnik NTY Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) NTY
Silnik OEM Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) OEM
Silnik OPTIMAL Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PRASCO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) PRASCO
Silnik PURFLUX Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) PURFLUX
Silnik PURRO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) RUVILLE
Silnik SASIC Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) SASIC
Silnik SNR Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) SNR
Silnik TMI Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) TMI
Silnik TRISCAN Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VALVOLINE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VAN WEZEL Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) VAN WEZEL
Silnik VEMA Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) VEMA
Silnik VEMO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B907, B910) 315 CDI (910.631, 910.633) Skrzynia 150KM, 110kW, olej napędowy (2021.10 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:BOSCH

7 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1 987 972 086
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 987 972 086
Jednostka:
szt
Preparat paliwowy:  Common Rail (CR)
Do 100 dni na zwrot
8,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
4.7 (34 ocen)
Kod produktu:
F 026 400 792
dostępny
4.7 (34 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
F 026 400 792
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  322
Szerokość [mm]:  226
Wysokość [mm]:  49,5
Do 100 dni na zwrot
54,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
5.0 (7 ocen)
Kod produktu:
0 232 103 172
dostępny
5.0 (7 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 232 103 172
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
85,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
5.0 (7 ocen)
Kod produktu:
0 281 006 421
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (7 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 281 006 421
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
115,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

BOSCH
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
0 281 006 456
dostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 281 006 456
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
122,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
4.8 (45 ocen)
Kod produktu:
0 281 004 203
dostępny
4.8 (45 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 281 004 203
Jednostka:
szt
Liczba przewodów:  5
Długość całkowita [mm]:  575
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]:  250000
Do 100 dni na zwrot
459,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
4.9 (26 ocen)
Kod produktu:
0 280 218 909
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (26 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 280 218 909
Jednostka:
szt
Zalecane rozszerzenie naprawy:  Filtr powietrza
Do 100 dni na zwrot
605,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

Start/Stop - ekologiczna cisza na postoju

W obliczu rosnących wymogów ekologicznych nakładanych na producentów motoryzacyjnych, ci dwoją się i troją w opracowywaniu kolejnych systemów ograniczających emisję szkodliwych związków do atmosfery. Jednym z najczęściej stosowanych jest Start/Stop. Na czym właściwie polega jego działanie i ile paliwa można dzięki niemu zaoszczędzić? Na te pytania postaramy się dzisiaj odpowiedzieć.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze