Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik JC PREMIUM do Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) ELRING
Silnik AJUSA Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) AJUSA
Silnik BLUE PRINT Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) BLUE PRINT
Silnik FA1 Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) FA1
Silnik FEBI BILSTEIN Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) FEBI BILSTEIN
Silnik CORTECO Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) CORTECO
Silnik METZGER Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) METZGER
Silnik ACKOJA Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) ACKOJA
Silnik NTY Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) NTY
Silnik BOSCH Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) BOSCH
Silnik AUTLOG Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) AUTLOG
Silnik GATES Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) GATES
Silnik OEM Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) OEM
Silnik PAYEN Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) PAYEN
Silnik AMC FILTER Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) AMC FILTER
Silnik BGA Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) BGA
Silnik CASTROL Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) CASTROL
Silnik COMLINE Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) COMLINE
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik ELWIS ROYAL Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) ELWIS ROYAL
Silnik ERA Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) ERA
Silnik EUROL Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) EUROL
Silnik EUROREPAR Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) FAI AUTOPARTS
Silnik GOETZE Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) GOETZE
Silnik HART Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) HART
Silnik HOFFER Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) HOFFER
Silnik INA Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) INA
Silnik IPD Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) IPD
Silnik IPSA Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) IPSA
Silnik JC PREMIUM Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) JC PREMIUM
Silnik JPN Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) JPN
Silnik KAVO PARTS Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) KAVO PARTS
Silnik KING Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) KING
Silnik LUCAS Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) LUCAS
Silnik MAXGEAR Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) MEAT & DORIA
Silnik MOTUL Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) MULLER FILTER
Silnik NIPPARTS Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) NIPPARTS
Silnik NPS Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) NPS
Silnik OYODO Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) OYODO
Silnik QUINTON HAZELL Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) RAVENOL
Silnik STONE-JAPAN Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) STONE-JAPAN
Silnik SWAG Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) SWAG
Silnik TRISCAN Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) TRISCAN
Silnik VALVOLINE Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) VALVOLINE
Silnik VEMO Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) VEMO
Silnik WALKER PRODUCTS Mitsubishi ECLIPSE IV kabriolet 3.8 kabriolet 267KM, 196kW, benzyna (2005.04 - 2008.12) WALKER PRODUCTS
Producent:JC PREMIUM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JC PREMIUM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
B14010PR
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JC PREMIUM
Kod:
B14010PR
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  83,5
Wymiar gwintu:  M 20X1,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  82
Rodzaj zaworu:  Zawór ograniczający cisnienie
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 82,00 zł
34,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Silnik

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze